Menu

Kierowanie zespołem rozproszonym stanowi nieprzeciętne wyzwanie dla umiejętności współczesnego menedżera. Wszelkie działania natrafiają tu na barierę odległości między kierownikiem a personelem. Motywowanie, delegowanie zadań i ich weryfikowanie, udzielanie pochwał i przywoływanie do porządku pracowników, których się nie widzi, wymaga specyficznych kompetencji. Oferowane szkolenie dostarczy uczestnikom niezbędnej praktycznych umiejętności, aby skutecznie i kompleksowo zarządzali oni zespołem rozproszonym.

CELE SZKOLENIA:

  • Poznanie zasad funkcjonowania grupy i tworzenia efektywnego zespołu rozproszonego
  • Nabycie umiejętności rozpoznawania zasobów pracowników
  • Podnoszenie efektywności całego zespołu poprzez zastosowanie technik prawidłowej komunikacji w sytuacji rozproszenia
  • Podniesienie kluczowych funkcji menedżerskich w zakresie delegowania zadań, udzielania informacji zwrotnej, dyscyplinowania, rozwoju i motywowania pracowników
  • Nabycie umiejętności odpowiedzialnego podejmowania decyzji w zespole
  • Podniesienie kompetencji w zakresie sprawnego wytyczania kierunku działania zespołu

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Zarządzanie zespołem rozproszonym
  • style zarządzania na odległość
  • wiedza i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania
  • diagnoza preferowanego stylu zarządzania
  1. Motywowanie na odległość
  • co wpływa na efektywność motywacji?
  • pułapki motywowania przez telefon
  • reguły skutecznego inspirowania pracowników
  • trening wykorzystania wiedzy i umiejętności w praktyce
  1. Informacja zwrotna przez telefon
  • pozytywna – wykorzystanie pochwał do motywacji pracowników
  • negatywna – dyscyplinowanie nastawione na zmianę postawy/zachowania
  1. Delegowanie  
  • różnica pomiędzy zlecaniem a delegowaniem
  • wykorzystanie delegowania do zwiększania motywacji i efektywności pracy
  1. Najczęstsze błędy w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Identyfikacja błędów
  • Metody eliminowania nieprawidłowości w kierowaniu na odległość

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:

  • doboru stylu zarządzania do sytuacji
  • efektywnego motywowania na odległość
  • inspirowania do realizacji trudnych zadań
  • udzielania pozytywnych informacji zwrotnych i wykorzystywania ich do motywacji
  • skutecznego eliminowania błędów i objawów niesubordynacji
  • zapobiegania błędom i efektywnego realizowania celów firmy bez możliwości osobistego nadzoru nad zespołem

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowników. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607

szkolenia@ctegroup.pl