Zarządzanie sklepem detalicznym wymaga wiedzy z zakresu skutecznych technik sprzedażowych i marketingowych, umiejętnego zarządzania personelem, znajomości zasad organizacji pracy oraz efektywnego komunikowania się z podwładnymi. Szkolenie zapozna uczestników z najważniejszymi zagadnieniami z obszaru zarządzania, technik handlowych oraz kształtowania właściwych postaw pracowniczych. Warsztaty koncentrują się na codziennych aspektach funkcjonowania sklepu i jego najczęstszych problemach.
CELE SZKOLENIA:
- Zapoznanie ze specyfiką zarządzania sklepem w celu maksymalizacji zysków
- Nabycie umiejętności analizowania finansowych aspektów funkcjonowania sklepu (ceny, marże, koszty, promocje, zyski, sprzedaż, efektywność)
- Uświadomienie faktu wywierania wpływu na wynik sklepu
- Podniesienie kompetencji z zakresu polityki asortymentowej
- Przedstawienie narzędzi zarządzania personelem sklepu
- Wskazanie zasad zarządzania powierzchnią sklepu
- Pokazanie znaczenia i zasad rozmieszczenia towarów w sklepie
- Przedstawienie zasad ekspozycji standardowych i promocyjnych
- Nabycie umiejętności planowania efektywnej promocji
- Podniesienie kompetencji z zakresu obsługi klienta
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
- Zarządzanie i organizacja pracy sklepu.
- Efektywna sprzedaż bezpośrednia, komunikacja z klientem oraz świadome budowanie mocnych stron sprzedawcy w podejściu do klienta.
- Szanse rynkowe jednostek handlowych.
- Marketing niskonakładowy.
- Sztuka wizualizacji w zarządzaniu reklamą i promocją.
- Minimalizacja kosztów sprzedaży.
- Zarządzanie asortymentem i serwisem.
- Instrumenty budowania zadowolenia klienta.
- Polityka cenowa.
- Zyskowna wycena towarów handlowych.
- Rotacja towarów handlowych a dochodowość sklepu.
- Controlling detaliczny.
- Marketing w handlu detalicznym.
- Strategie marketingowe detalu.
- Kształtowanie właściwych postaw pracowniczych.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Zarządzania i organizowania pracy w sklepie
- Efektywnej sprzedaży
- Prawidłowego komunikowania się z klientem
- Świadomego budowania swojego wizerunku, jako sprzedawcy
- Oceny swoich szans na rynku
- Zarządzania reklamą i promocją
- Zarządzania asortymentem
- Budowanie pozytywnej relacji z klientem
- Określania najkorzystniejszej polityki cenowej
- Motywującego zarządzania personelem
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl