Menu

Zarządzanie sklepem detalicznym wymaga wiedzy z zakresu skutecznych technik sprzedażowych i marketingowych, umiejętnego zarządzania personelem, znajomości zasad organizacji pracy oraz efektywnego komunikowania się z podwładnymi. Szkolenie zapozna uczestników z najważniejszymi zagadnieniami z obszaru zarządzania, technik handlowych oraz kształtowania właściwych postaw pracowniczych. Warsztaty koncentrują się na codziennych aspektach funkcjonowania sklepu i jego najczęstszych problemach.

CELE SZKOLENIA:

  • Zapoznanie ze specyfiką zarządzania sklepem w celu maksymalizacji zysków
  • Nabycie umiejętności analizowania finansowych aspektów funkcjonowania sklepu (ceny, marże, koszty, promocje, zyski, sprzedaż, efektywność)
  • Uświadomienie faktu wywierania wpływu na wynik sklepu
  • Podniesienie kompetencji z zakresu polityki asortymentowej
  • Przedstawienie narzędzi zarządzania personelem sklepu
  • Wskazanie zasad zarządzania powierzchnią sklepu
  • Pokazanie znaczenia i zasad rozmieszczenia towarów w sklepie
  • Przedstawienie zasad ekspozycji standardowych i promocyjnych
  • Nabycie umiejętności planowania efektywnej promocji
  • Podniesienie kompetencji z zakresu obsługi klienta

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Zarządzanie i organizacja pracy sklepu.
  2. Efektywna sprzedaż bezpośrednia, komunikacja z klientem oraz świadome budowanie mocnych stron sprzedawcy w podejściu do klienta.
  3. Szanse rynkowe jednostek handlowych.
  4. Marketing niskonakładowy.
  5. Sztuka wizualizacji w zarządzaniu reklamą i promocją.
  6. Minimalizacja kosztów sprzedaży.
  7. Zarządzanie asortymentem i serwisem.
  8. Instrumenty budowania zadowolenia klienta.
  9. Polityka cenowa.
  10. Zyskowna wycena towarów handlowych.
  11. Rotacja towarów handlowych a dochodowość sklepu.
  12. Controlling detaliczny.
  13. Marketing w handlu detalicznym.
  14. Strategie marketingowe detalu.
  15. Kształtowanie właściwych postaw pracowniczych.

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Zarządzania i organizowania pracy w sklepie
  • Efektywnej sprzedaży
  • Prawidłowego komunikowania się z klientem
  • Świadomego budowania swojego wizerunku, jako sprzedawcy
  • Oceny swoich szans na rynku
  • Zarządzania reklamą i promocją
  • Zarządzania asortymentem
  • Budowanie pozytywnej relacji z klientem
  • Określania najkorzystniejszej polityki cenowej
  • Motywującego zarządzania personelem

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl