Rynek umożliwia firmom swobodne działanie i rozwój, co jednak powoduje ciągły wzrost konkurencji. Przedsiębiorstwa muszą wypracować własne strategie nawiązywania i utrzymywania relacji ze swoimi odbiorcami. Kluczowych klientów należy otoczyć szczególną troską – przynoszą oni firmie istotne zyski oraz budują jej wizerunek na zewnątrz. Oferowane szkolenie nauczy uczestników identyfikowania potrzeb swoich klientów, w efekcie uskuteczniając pozytywny i długotrwały kontakt.
CELE SZKOLENIA:
- Nabycie umiejętności nawiązywania stałej współpracy z klientem
- Wskazanie metod radzenia sobie z najtrudniejszymi klientami
- Poprawienie kompetencji w zakresie komunikacji z klientem
- Wzrost umiejętności sprzedażowych
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
PROGRAM:
- Skuteczne przygotowanie do rozmowy
- Efekt pierwszego wrażenia w komunikacji interpersonalnej
- Wskazówki: co robić? czego unikać?
- Tworzenie osobistych relacji
- Nauka zadawania odpowiednich pytań, skutecznego analizowania potrzeb klienta oraz kierunkowania rozmowy
- Efektywne przedstawianie oferty
- Nauka mówienia językiem korzyści
- Wzbudzanie potrzeby i zwiększanie koszyka zakupów
- Doskonalenie sztuki asertywności w rozmowie biznesowej
- Analiza błędów w komunikacji i sposoby ich eliminacji
- Wykorzystanie parafrazy
- Język perswazji a zbijanie obiekcji
- Umiejętność przekazywania trudnych informacji
- Sprzedaż przez podświadomość
- Typologia klientów i empatyczne dopasowanie
- Metody finalizacji sprzedaży
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Przygotowania się do rozmowy z klientem
- Nawiązywania pozytywnej relacji z klientem
- Odpowiedniego dobierania pytań
- Identyfikowania potrzeb klienta i ich wzbudzania
- Efektywnej autoprezentacji i prezentacji oferty
- Prawidłowej komunikacji z klientem
- Właściwego posługiwania się perswazją
- Sprawnej i satysfakcjonującej finalizacji transakcji
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl