Menu

Rynek umożliwia firmom swobodne działanie i rozwój, co jednak powoduje ciągły wzrost konkurencji. Przedsiębiorstwa muszą wypracować własne strategie nawiązywania i utrzymywania relacji ze swoimi odbiorcami. Kluczowych klientów należy otoczyć szczególną troską – przynoszą oni firmie istotne zyski oraz budują jej wizerunek na zewnątrz.  Oferowane szkolenie nauczy uczestników identyfikowania potrzeb swoich klientów, w efekcie uskuteczniając pozytywny i długotrwały kontakt.

 

CELE SZKOLENIA:

  • Nabycie umiejętności nawiązywania stałej współpracy z klientem
  • Wskazanie metod radzenia sobie z najtrudniejszymi klientami
  • Poprawienie kompetencji w zakresie komunikacji z klientem
  • Wzrost umiejętności sprzedażowych

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

PROGRAM:

  1. Skuteczne przygotowanie do rozmowy
  2. Efekt pierwszego wrażenia w komunikacji interpersonalnej
  3. Wskazówki: co robić? czego unikać?
  4. Tworzenie osobistych relacji
  5. Nauka zadawania odpowiednich pytań, skutecznego analizowania potrzeb klienta oraz kierunkowania rozmowy
  6. Efektywne przedstawianie oferty
  7. Nauka mówienia językiem korzyści
  8. Wzbudzanie potrzeby i zwiększanie koszyka zakupów
  9. Doskonalenie sztuki asertywności w rozmowie biznesowej
  10. Analiza błędów w komunikacji i sposoby ich eliminacji
  11. Wykorzystanie parafrazy
  12. Język perswazji a zbijanie obiekcji
  13. Umiejętność przekazywania trudnych informacji
  14. Sprzedaż przez podświadomość
  15. Typologia klientów i empatyczne dopasowanie
  16. Metody finalizacji sprzedaży

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Przygotowania się do rozmowy z klientem
  • Nawiązywania pozytywnej relacji z klientem
  • Odpowiedniego dobierania pytań
  • Identyfikowania potrzeb klienta i ich wzbudzania
  • Efektywnej autoprezentacji i prezentacji oferty
  • Prawidłowej komunikacji z klientem
  • Właściwego posługiwania się perswazją
  • Sprawnej i satysfakcjonującej finalizacji transakcji

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

 795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl