Codziennie wyznaczamy sobie cele, które chcemy osiągnąć w kontaktach z innymi. Można posiadać specjalistyczne umiejętności w swojej branży, ale nie potrafić przekonać do swoich racji przełożonego, klienta, pracownika czy bliskich osób. Wywieranie wpływu, wbrew przekonaniom, nie jest manipulacją. Oferowane szkolenie wskaże jak, poprzez wybrane narzędzia i techniki, realizować założone cele i przekonywać do siebie ludzi (również klientów), identyfikować ich intencje oraz przewidywać reakcje.
CELE SZKOLENIA:
- Rozwinięcie w uczestnikach umiejętności wzbudzania pożądanych uczuć i zachowań u rozmówcy poprzez odpowiednią komunikację werbalną i niewerbalną
- Nabycie i podniesienie kompetencji z zakresu skutecznej sprzedaży
- Udoskonalenie posługiwania się językiem perswazji
- Wskazanie metod budowania zaufania i wzbudzania w kliencie potrzeby zakupu
- Poznanie technik budowania napięcia i przyciągania uwagi
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
PRZYKŁADOWY PROGRAM:
Moduł I
Jak prowadzić skuteczną sprzedaż?
- Nauka mówienia językiem korzyści
- Sprzedaż przy wykorzystaniu wszystkich zmysłów
- Angażowanie 10 aktywności w proces sprzedaży – liczb, słów, logiki, list, szczegółów, obrazów, wyobraźni, koloru, rytmu oraz przestrzeni
- Skuteczne identyfikowanie potrzeb klientów
- Wykorzystanie empatii i aktywnego słuchania w zwiększaniu sprzedaży
Moduł II
ABC Języka Perswazji
- Magia słów
- Siła implikacji
- Wykorzystanie presupozycji
Moduł III
Jak budować zaufanie i wpływać na gotowość do współpracy u klientów?
- Wprowadzanie w „nastrój kupowania”
- Wytwarzania w kliencie „pragnienia” posiadania produktu
- Metaprogramy
Moduł IV
Uzupełnienie
- Mowa ciała
- Praca głosem
- Parafraza
- Radzenie sobie z zastrzeżeniami
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Posługiwania się językiem korzyści
- Wykorzystywania wszystkich zmysłów w procesie sprzedaży
- Zwiększania skuteczności sprzedaży poprzez wykorzystywanie 10 aktywności
- Trafnego identyfikowania potrzeb klientów
- Empatycznego budowania relacji z klientem
- Aktywnego słuchania i wyciągania wniosków
- Wywierania wpływu na otoczenie poprzez wykorzystywanie języka perswazji
- Odczytywania prawdziwych intencji klientów
- Wysyłania skutecznych komunikatów
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl