Menu

Codziennie wyznaczamy sobie cele, które chcemy osiągnąć w kontaktach z innymi. Można posiadać specjalistyczne umiejętności w swojej branży, ale nie potrafić przekonać do swoich racji przełożonego, klienta, pracownika czy bliskich osób. Wywieranie wpływu, wbrew przekonaniom, nie jest manipulacją. Oferowane szkolenie wskaże jak, poprzez wybrane narzędzia i techniki, realizować założone cele i przekonywać do siebie ludzi (również klientów), identyfikować ich intencje oraz przewidywać reakcje.

 

CELE SZKOLENIA:

  • Rozwinięcie w uczestnikach umiejętności wzbudzania pożądanych uczuć i zachowań u rozmówcy poprzez odpowiednią komunikację werbalną i niewerbalną
  • Nabycie i podniesienie kompetencji z zakresu skutecznej sprzedaży
  • Udoskonalenie posługiwania się językiem perswazji
  • Wskazanie metod budowania zaufania i wzbudzania w kliencie potrzeby zakupu
  • Poznanie technik budowania napięcia i przyciągania uwagi

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

PRZYKŁADOWY PROGRAM:

Moduł I

Jak prowadzić skuteczną sprzedaż?

  • Nauka mówienia językiem korzyści
  • Sprzedaż przy wykorzystaniu wszystkich zmysłów
  • Angażowanie 10 aktywności w proces sprzedaży – liczb, słów, logiki, list, szczegółów, obrazów, wyobraźni, koloru, rytmu oraz przestrzeni
  • Skuteczne identyfikowanie potrzeb klientów
  • Wykorzystanie empatii i aktywnego słuchania w zwiększaniu sprzedaży

Moduł II

ABC Języka Perswazji

  • Magia słów
  • Siła implikacji
  • Wykorzystanie presupozycji

Moduł III

Jak budować zaufanie i wpływać na gotowość do współpracy u klientów?

  • Wprowadzanie w „nastrój kupowania”
  • Wytwarzania w kliencie „pragnienia” posiadania produktu
  • Metaprogramy

Moduł IV

Uzupełnienie

  • Mowa ciała
  • Praca głosem
  • Parafraza
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Posługiwania się językiem korzyści
  • Wykorzystywania wszystkich zmysłów w procesie sprzedaży
  • Zwiększania skuteczności sprzedaży poprzez wykorzystywanie 10 aktywności
  • Trafnego identyfikowania potrzeb klientów
  • Empatycznego budowania relacji z klientem
  • Aktywnego słuchania i wyciągania wniosków
  • Wywierania wpływu na otoczenie poprzez wykorzystywanie języka perswazji
  • Odczytywania prawdziwych intencji klientów
  • Wysyłania skutecznych komunikatów

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl