Menu

Up-selling i cross-selling to dwie metody maksymalizowania zysku z jednej transakcji, a tym samym globalnych dochodów. Cel jest jeden: Klient ma wydać więcej niż planował. Techniki te zakładają sprzedawanie konsumentowi dodatkowych opcji, towarów czy usług do złożonego już zamówienia, oferowanie mu produktów komplementarnych lub droższych. Szkolenie wyczuli uczestników na moment „otwartego portfela” Klienta oraz wskaże efektywne metody wykorzystania rozpoznanej sytuacji.

 

CELE SZKOLENIA:

  • Poznanie mechanizmów technik cross-selling oraz up-selling
  • Zdobycie praktycznych umiejętności wykorzystywania narzędzi, zwiększających zysk z jednej transakcji
  • Wzmocnienie kompetencji w zakresie skutecznej obsługi klienta
  • Opanowanie metod radzenia sobie ze stresem podczas dokonywania transakcji
  • Nabycie umiejętności motywowania pracowników oraz wywoływania u nich pełnego zaangażowania

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • wykorzystania w rozmowie szansy do zaprezentowania dodatkowych produktów firmy
  • prezentowania dodatkowych produktów podczas transakcji
  • obniżania poziomu stresu, wynikającego z konieczności prezentowania dodatkowej oferty, podczas rozmowy z klientem
  • skutecznej sprzedaży sugerowanej
  • motywowania i zwiększania ogólnego zaangażowania wśród pracowników
  • zwiększania obrotów firmy

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl