Obecnie telefon jest niezbędnym narzędziem w handlu, ponieważ działania telemarketingowe są jedną z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Wysokie umiejętności z zakresu sprzedaży telefonicznej pozwalają rozwinąć potencjał przedsiębiorstwa, podnieść jego zyski oraz konkurencyjność . Wyszkolony telemarketer buduje biznesowy sukces firmy. Oferowane szkolenie przeznaczone jest dla osób, które używają telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów, niezależnie od branży.
CELE SZKOLENIA:
- Ukazanie istotności telefonicznego kontaktu z klientem
- Przygotowanie uczestników do poprawnego prowadzenia rozmów telefonicznych
- Wypracowanie strategii rozmów z klientem trudnym
- Wskazanie narzędzi i metod zwiększających skuteczność podczas aktywnej sprzedaży produktów i usług przez telefon
- Podniesienie świadomości prowadzonych rozmów z klientem
- Przedstawienie zasad komunikacji niewerbalnej i werbalnej podczas kontaktu telefonicznego
- Nabycie umiejętności identyfikowania potrzeb klientów oraz zwiększania ich koszyka
- Zapoznanie uczestników z typologią klientów
- Podniesienie jakości sposobu prezentowania oferty
- Nabycie umiejętności dobierania odpowiednich argumentów, stosowania perswazji oraz posługiwania się językiem korzyści, w celu zwiększenia swojej skuteczności
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
RAMOWY PROGRAM:
- Ok, więc co najpierw? – skuteczne przygotowanie do rozmowy.
- Dzień dobry, nazywam się… – efekt pierwszego wrażenia w komunikacji przez telefon.
- Ależ skąd, to wcale nie jest drogo … – błędy w komunikacji i sposoby ich eliminacji.
- Kiedy zamierza Pan… – nauka zadawania odpowiednich pytań i skutecznego analizowania potrzeb klienta.
- Mam wszystko i niczego nie potrzebuję … – wzbudzanie potrzeby i zwiększanie koszyka zakupów.
- Nasza firma … – efektywne przedstawianie oferty przez telefon.
- Ten klient to … – typologia klientów i empatyczne dopasowanie.
- Z tego, co zrozumiałem… – wykorzystanie parafrazy.
- Dzięki temu będzie pan… – nauka mówienia językiem korzyści.
- Nie będę Panu… – język perswazji a zbijanie obiekcji.
- Na jaki adres ma przyjechać … – metody finalizacji sprzedaż.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Optymalnego przygotowania się do rozmowy telefonicznej z klientem
- Planowania kolejnego kontaktu z klientem
- Wyznaczania celu rozmowy
- Wpływania na skuteczność rozmów poprzez stosowanie komunikatów niewerbalnych
- Efektywnego przedstawienia oferty firmy przez telefon
- Dobierania właściwych pytań i form ich zadawania
- Rozpoznawania różnych typów klientów
- Dopasowania się do stylu komunikacyjnego klienta
- Konstruowania i stosowania parafrazy
- Prezentowania oferty językiem korzyści
- Posługiwania się technikami perswazji
- Skutecznej finalizacji sprzedaży
- Identyfikowania i wykorzystywania sygnałów klienta, świadczących o gotowości do zakupu
- Profesjonalnej obsługi klienta
- Przeciwdziałania barierom komunikacji
- Przeprowadzania skutecznej analizy potrzeb
- Empatycznego podejścia do klienta
Trenerzy, prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl