Menu

Obecnie telefon jest niezbędnym narzędziem w handlu, ponieważ działania telemarketingowe są jedną z najefektywniejszych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Wysokie umiejętności z zakresu sprzedaży telefonicznej pozwalają rozwinąć potencjał przedsiębiorstwa, podnieść jego zyski oraz konkurencyjność . Wyszkolony telemarketer buduje biznesowy sukces firmy. Oferowane szkolenie przeznaczone jest dla osób, które używają telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów, niezależnie od branży.

 

CELE SZKOLENIA:

  • Ukazanie istotności telefonicznego kontaktu z klientem
  • Przygotowanie uczestników do poprawnego prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Wypracowanie strategii rozmów z klientem trudnym
  • Wskazanie narzędzi i metod zwiększających skuteczność podczas aktywnej sprzedaży produktów i usług przez telefon
  • Podniesienie świadomości prowadzonych rozmów z klientem
  • Przedstawienie zasad komunikacji niewerbalnej i werbalnej podczas kontaktu telefonicznego
  • Nabycie umiejętności identyfikowania potrzeb klientów oraz zwiększania ich koszyka
  • Zapoznanie uczestników z typologią klientów
  • Podniesienie jakości sposobu prezentowania oferty
  • Nabycie umiejętności dobierania odpowiednich argumentów, stosowania perswazji oraz posługiwania się językiem korzyści, w celu zwiększenia swojej skuteczności

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

RAMOWY PROGRAM:

  1. Ok, więc co najpierw? – skuteczne przygotowanie do rozmowy.
  2. Dzień dobry, nazywam się… – efekt pierwszego wrażenia w komunikacji przez telefon.
  3. Ależ skąd, to wcale nie jest drogo … – błędy w komunikacji i sposoby ich eliminacji.
  4. Kiedy zamierza Pan… – nauka zadawania odpowiednich pytań i skutecznego analizowania potrzeb klienta.
  5. Mam wszystko i niczego nie potrzebuję … – wzbudzanie potrzeby i zwiększanie koszyka zakupów.
  6. Nasza firma … – efektywne przedstawianie oferty przez telefon.
  7. Ten klient to … – typologia klientów i empatyczne dopasowanie.
  8. Z tego, co zrozumiałem… – wykorzystanie parafrazy.
  9. Dzięki temu będzie pan… – nauka mówienia językiem korzyści.
  10. Nie będę Panu… – język perswazji a zbijanie obiekcji.
  11. Na jaki adres ma przyjechać … – metody finalizacji sprzedaż.

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Optymalnego przygotowania się do rozmowy telefonicznej z klientem
  • Planowania kolejnego kontaktu z klientem
  • Wyznaczania celu rozmowy
  • Wpływania na skuteczność rozmów poprzez stosowanie komunikatów niewerbalnych
  • Efektywnego przedstawienia oferty firmy przez telefon
  • Dobierania właściwych pytań i form ich zadawania
  • Rozpoznawania różnych typów klientów
  • Dopasowania się do stylu komunikacyjnego klienta
  • Konstruowania i stosowania parafrazy
  • Prezentowania oferty językiem korzyści
  • Posługiwania się technikami perswazji
  • Skutecznej finalizacji sprzedaży
  • Identyfikowania i wykorzystywania sygnałów klienta, świadczących o gotowości do zakupu
  • Profesjonalnej obsługi klienta
  • Przeciwdziałania barierom komunikacji
  • Przeprowadzania skutecznej analizy potrzeb
  • Empatycznego podejścia do klienta

Trenerzy, prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl