Od czego zależy efektywność sprzedaży – od umiejętności handlowca czy od jakości produktu? Akademia Skutecznej Sprzedaży to kompleksowe szkolenie, którego celem jest dostarczenie pracownikom branży handlowej motywacji i kompetencji, by ciągle poprawiali swoje wyniki i aktywnie budowali sukces rynkowy przedsiębiorstwa. Warsztaty kładą nacisk na stosowanie technik sprzedażowych, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie relacji z kontrahentami, radzenie sobie z trudnym klientem, komunikację interpersonalną oraz autoprezentację.
CELE SZKOLENIA:
- Wyposażenie pracowników branży handlowej w umiejętność profesjonalnego stosowania technik sprzedaży
- Nabycie umiejętności identyfikowania potrzeb klienta
- Doskonalenie umiejętności nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
- Poznanie metod pozyskiwania nowych klientów
- Podniesienie kompetencji w zakresie prowadzenia skutecznych negocjacji handlowych
- Wskazanie technik wywierania wpływu na rozmówcę
- Zapoznanie z różnymi aspektami skutecznej komunikacji z kontrahentem (również z tzw . ”trudnym klientem”)
- Nabycie umiejętności efektywnego i efektownego prezentowania siebie, firmy i oferty
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- budowania pożądanego wizerunku – profesjonalisty, doradcy, solidnego partnera
- nawiązywania satysfakcjonującego kontaktu z klientem w oparciu o tajniki efektywnej komunikacji
- budowania atmosfery wzajemnego zaufania
- trafnego odczytywania komunikatów niewerbalnych
- dokonywania trafnej analizy potrzeb klienta, pozwalającej na odwrócenie uwagi od ceny i koncentrację na innych aspektach istotnych z punktu widzenia klienta
- prowadzenia rozmowy z klientem nakierowanym na wzmocnienie potrzeby zakupu
- rozpoznawania indywidualnych preferencji klienta
- planowania długoterminowych strategii handlowych
- przygotowywania i prowadzenia prezentacji produktu w sposób spójny z deklarowanymi potrzebami klienta
- radzenia sobie z obiekcjami klienta i dobierania argumentów przekonujących do zakupu i podpisania umowy
- empatycznego dopasowania się do klienta w celu zrozumienie jego problemów i ich wspólnego rozwiązania
- stosowania użytecznych zwrotów i mówienia językiem korzyści
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl