Menu

Asystentka to osoba, która swoim profesjonalizmem, prezencją i taktem świadczy o firmie i swoim szefie. Zachowywanie się zgodnie z zasadami savoir-vivre, efektywne i kulturalne wykonywanie rozmów telefonicznych oraz dobra organizacja wpływa bezpośrednio
na jakość i styl pracy oraz pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów. Na szkoleniu przedstawione zostaną techniki zarządzania czasem, zasady prawidłowego komunikowania się oraz skutecznego działania w sytuacjach trudnych.

 

CELE SZKOLENIA:

  • Poznanie zasad optymalnej organizacji biura
  • Nabycie umiejętności efektywnego reprezentowania firmy poprzez własny wizerunek
  • Uświadomienie swojej roli w sprawnym funkcjonowaniu firmy
  • Zorientowanie, co do własnych metod pracy
  • Poznanie specyfiki wizerunku biznesowego
  • Doskonalenie zasad skutecznej komunikacji
  • Zapoznanie uczestniczek z technikami zarządzania biurem
  • Nabycie umiejętności zachowania się w trudnych sytuacjach

 

METODY I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia pracowników to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI.

 

PRZYKŁADOWY PROGRAM:

  1. Sprawna komunikacja w firmie
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Komunikaty firmowe i umiejętność dopasowania ich do sytuacji
  • Asertywność w pracy
  1. Organizacja pracy
  • Zarządzanie czasem
  • Organizacja biura i wydarzeń firmowych
  • Priorytety w firmach
  1. Praca w stresie i pod presją czasu
  • Stres i sytuacje kryzysowe
  • Elastyczność w codziennej pracy
  • Dyplomacja
  1. Savoir vivre
  • Wzorce zachowania w codziennych i niecodziennych sytuacjach z życia firmy
  • Różnice kulturowe
  1. Budowa profesjonalnego wizerunku

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Sprawnego komunikowania się w środowisku firmowym
  • Przyjmowania asertywnej postawy
  • Efektywnego zarządzania czasem
  • Optymalnej organizacji pracy w biurze
  • Skutecznego działania w sytuacjach trudnych
  • Stosowania zasad savoir vivre w codziennej pracy
  • Biznesowej autoprezentacji

 

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający bogate doświadczenie w swoich dziedzinach. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl