Asystentka to osoba, która swoim profesjonalizmem, prezencją i taktem świadczy o firmie i swoim szefie. Zachowywanie się zgodnie z zasadami savoir-vivre, efektywne i kulturalne wykonywanie rozmów telefonicznych oraz dobra organizacja wpływa bezpośrednio
na jakość i styl pracy oraz pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów. Na szkoleniu przedstawione zostaną techniki zarządzania czasem, zasady prawidłowego komunikowania się oraz skutecznego działania w sytuacjach trudnych.
CELE SZKOLENIA:
- Poznanie zasad optymalnej organizacji biura
- Nabycie umiejętności efektywnego reprezentowania firmy poprzez własny wizerunek
- Uświadomienie swojej roli w sprawnym funkcjonowaniu firmy
- Zorientowanie, co do własnych metod pracy
- Poznanie specyfiki wizerunku biznesowego
- Doskonalenie zasad skutecznej komunikacji
- Zapoznanie uczestniczek z technikami zarządzania biurem
- Nabycie umiejętności zachowania się w trudnych sytuacjach
METODY I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia pracowników to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI.
PRZYKŁADOWY PROGRAM:
- Sprawna komunikacja w firmie
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Komunikaty firmowe i umiejętność dopasowania ich do sytuacji
- Asertywność w pracy
- Organizacja pracy
- Zarządzanie czasem
- Organizacja biura i wydarzeń firmowych
- Priorytety w firmach
- Praca w stresie i pod presją czasu
- Stres i sytuacje kryzysowe
- Elastyczność w codziennej pracy
- Dyplomacja
- Savoir vivre
- Wzorce zachowania w codziennych i niecodziennych sytuacjach z życia firmy
- Różnice kulturowe
- Budowa profesjonalnego wizerunku
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Sprawnego komunikowania się w środowisku firmowym
- Przyjmowania asertywnej postawy
- Efektywnego zarządzania czasem
- Optymalnej organizacji pracy w biurze
- Skutecznego działania w sytuacjach trudnych
- Stosowania zasad savoir vivre w codziennej pracy
- Biznesowej autoprezentacji
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający bogate doświadczenie w swoich dziedzinach. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl