Istotą dynamicznie rozwijającej się organizacji jest sprawne zarządzanie jej wszystkimi elementami. Ta istotna i odpowiedzialna funkcja spoczywa w firmach na barkach menedżerów. Oferowane szkolenie poświęcone jest kompleksowemu treningowi jego umiejętności interpersonalnych, które pozwolą mu sprostać swojej roli. Opierając się na wieloletnim doświadczeniu, nasi trenerzy wyselekcjonowali szereg niezbędnych kompetencji, stosowanych technik, strategii oraz zasad, które determinują skuteczność menedżera w nowoczesnej organizacji.
„W życiu każdego człowieka ważny jest ten dzień, w którym zaczyna on pracować w imię tego, co chce zbudować, a nie po to, by zadowolić szefa.“- Bill O’Brien
CELE SZKOLENIA:
- wzrost wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie kierowania ludźmi i zarządzania procesami pracy
- wzrost poziomu umiejętności organizacyjnych i zarządzających
- doskonalenie osobistego warsztatu, w zakresie umiejętności interpersonalnych i społecznych, w kontaktach z pracownikami
- usprawnienie procesów organizacji pracy, planowania, zarządzania czasem
- doskonalenie umiejętności przywódczych poprzez identyfikację własnego stylu kierowania
- zastosowanie skutecznych technik komunikacyjnych i zasad asertywności w biznesie
- umiejętne delegowanie obowiązków
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
PRZYKŁADOWY PROGRAM:
- DELEGOWANIE I MONITOROWANIE
- Istota i funkcje delegowania
- Korzyści z delegowania i bariery przed powierzaniem odpowiedzialności
- Najczęstsze błędy popełniane przez kierowników
- Dopasowanie zadania do wiedzy i umiejętności pracownika
- Wykorzystanie delegowania w motywowaniu podwładnych
- Skuteczne monitorowanie efektów
- WSPIERANIE ROZWOJU
- Określanie mocnych i słabych stron z punktu widzenia zajmowanego stanowiska
- Metody skutecznego identyfikowania mocnych i słabych stron pracowników
- Zasady udzielania informacji zwrotnej z dopasowaniem do sytuacji i osobowości pracownika
- Korzyści wynikające z dbałości o ciągły i właściwy rozwój podwładnych
- MOTYWOWANIE
- Narzędzia płacowe i pozapłacowe do pobudzania motywacji
- Odkrywanie indywidualnych motywacji i umiejętne ich wykorzystywanie
- Tworzenie atmosfery sprzyjającej wydajnej pracy
- Optymalne wykorzystanie potencjału podwładnych
- Wykorzystanie pytań w samodzielnym dochodzeniu do rozwiązań pracowników
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy poprawią oraz nabędą umiejętności:
- trafnego przydzielania zadań i uprawnień poszczególnym pracownikom
- skutecznego monitorowania efektów ich pracy
- rzetelnej identyfikacji mocnych i słabych stron pracowników
- profesjonalnego udzielania informacji zwrotnych
- projektowania dróg rozwoju pracowników
- efektywnego mobilizowania pracowników do realizacji powierzonych zadań
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowników. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl