Od czego, tak naprawdę, zależy efektywność sprzedaży? Od umiejętności handlowca czy od jakości produktu? Każda branża charakteryzuje się swoją specyfiką używanych technik sprzedażowych, a sprzedawcy często nie zdają sobie sprawy z mechanizmów rządzących ich sposobami. Prezentowane szkolenie ma na celu podniesienie świadomości stosowanych technik sprzedażowych, poprawienie jakości rozmów handlowych oraz wzmocnienie umiejętności osobistych sprzedawców w kontaktach z klientem.
CELE SZKOLENIA:
- Zwiększenie skuteczności poprzez wykorzystanie technik sprzedaży
- Poznanie różnych rodzajów technik sprzedaży
- Nabycie umiejętności, pozwalających na zwiększenie koszyka klienta
- Zwiększenie skuteczności w ilości zamawianych towarów i usług przez jednego klienta
- Zwiększanie sprzedaży
- Nabycie umiejętności prowadzenia rozmów handlowych z rożnymi typami osobowości
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI.
Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
PRZYKŁADOWY PROGRAM:
- Proces sprzedaży, czyli droga, którą trzeba pokonać, aby osiągnąć sukces
- Przygotowanie, jako ważny element rozmowy handlowej – po co mi techniki sprzedaży, jeżeli nie będę miał okazji z nich skorzystać?
- Techniki przygotowania do rozmowy handlowej
- Umiejętność pracy nad nawykami
- Budowanie profesjonalnego wizerunku handlowca
- Proksemika, czyli jak wybrać najkorzystniejsze miejsca do rozmów z Klientami
- Wzrok, gestykulacja, postawa – jak swoją mową ciała oczarować Klienta?
- Poznawanie potrzeb klientów, czyli skuteczna analiza potrzeb
- Techniki zadawania właściwych pytań handlowych – pytania metamodelowe
- Technika CZK
- Metody aktywnego słuchania wypowiedzi Klientów
- Sposoby ułatwiające zrozumienie i odkrywanie potrzeb Klientów
- Poznawanie zasad postępowania z różnymi typami Klientów
- Techniki sprzedaży w rozumieniu praktycznym – którą wykorzystać? Umiejętność korzystania z odpowiednich technik sprzedaży w odpowiednim momencie
- Technikom sprzedaży trzeba pomagać , czyli co działa na naszą korzyść, a co na niekorzyść
- Skuteczne słowa-klucze, użyteczne w argumentacji handlowej
- „Czarne słowa” w sprzedaży
- Dopasowanie argumentów do potrzeb klientów
- Skuteczne prezentowanie ofert handlowych
- Przygotowanie, przez Handlowców, zestawu argumentów
- Odpieranie obiekcji klientów – sprzedaż zaczyna się, gdy pojawiają się obiekcje
- Prowadzenie rozmów w przypadku obiekcji
- Przygotowanie zestawu odpowiedzi na typowe obiekcje
- Zamykanie sprzedaży
- Finalizowanie sprzedaży
- Sygnały gotowości klienta do podjęcia decyzji o zakupie
- Postępowanie w końcowej fazie sprzedaży
- Techniki sprzedaży przyspieszające decyzję zakupu
- Postępowanie sprzedawców po dokonaniu sprzedaży
- Postępowanie sprzedawców w sytuacji niepowodzenia sprzedaży
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Poprawy własnej skuteczności, dzięki narzędziom poznanym podczas warsztatów
- Skutecznego wykorzystywania technik sprzedaży
- Efektywnego posługiwania się mową ciała
- Dobierania odpowiedniego stylu i strategii prowadzenia rozmowy
- Wykorzystywania technik aktywnego słuchania
- Skutecznego badania potrzeb klienta
- Sprawnego finalizowania sprzedaży.
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający doświadczenie w handlu i obsłudze klienta. W trosce o naszych uczestników, aby skuteczność ich sprzedaży była na bardzo wysokim poziomie, oddajemy im do dyspozycji najwyższej klasy fachowców.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl