Menu

Od czego, tak naprawdę, zależy efektywność sprzedaży? Od umiejętności handlowca czy od jakości produktu? Każda branża charakteryzuje się swoją specyfiką używanych technik sprzedażowych, a sprzedawcy często nie zdają sobie sprawy z mechanizmów rządzących ich sposobami. Prezentowane szkolenie ma na celu podniesienie świadomości stosowanych technik sprzedażowych, poprawienie jakości rozmów handlowych oraz wzmocnienie umiejętności osobistych sprzedawców w kontaktach z klientem.

 

CELE SZKOLENIA:

  •  Zwiększenie skuteczności poprzez wykorzystanie technik sprzedaży
  •  Poznanie różnych rodzajów technik sprzedaży
  •  Nabycie umiejętności, pozwalających na zwiększenie koszyka klienta
  •  Zwiększenie skuteczności w ilości zamawianych towarów i usług przez jednego klienta
  •  Zwiększanie sprzedaży
  •  Nabycie umiejętności prowadzenia rozmów handlowych z rożnymi typami osobowości

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI.

Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

 PRZYKŁADOWY PROGRAM:

  1. Proces sprzedaży, czyli droga, którą trzeba pokonać, aby osiągnąć sukces
  2. Przygotowanie, jako ważny element rozmowy handlowej – po co mi techniki sprzedaży, jeżeli nie będę miał okazji z nich skorzystać?
  •  Techniki przygotowania do rozmowy handlowej
  •  Umiejętność pracy nad nawykami
  1. Budowanie profesjonalnego wizerunku handlowca
  •  Proksemika, czyli jak wybrać najkorzystniejsze miejsca do rozmów z Klientami
  •  Wzrok, gestykulacja, postawa – jak swoją mową ciała oczarować Klienta?
  1. Poznawanie potrzeb klientów, czyli skuteczna analiza potrzeb
  •  Techniki zadawania właściwych pytań handlowych – pytania metamodelowe
  •  Technika CZK
  •  Metody aktywnego słuchania wypowiedzi Klientów
  •  Sposoby ułatwiające zrozumienie i odkrywanie potrzeb Klientów
  •  Poznawanie zasad postępowania z różnymi typami Klientów
  1. Techniki sprzedaży w rozumieniu praktycznym – którą wykorzystać? Umiejętność korzystania z odpowiednich technik sprzedaży w odpowiednim momencie
  2. Technikom sprzedaży trzeba pomagać , czyli co działa na naszą korzyść, a co na niekorzyść
  •  Skuteczne słowa-klucze, użyteczne w argumentacji handlowej
  •  „Czarne słowa” w sprzedaży
  •  Dopasowanie argumentów do potrzeb klientów
  •  Skuteczne prezentowanie ofert handlowych
  •  Przygotowanie, przez Handlowców, zestawu argumentów
  1. Odpieranie obiekcji klientów – sprzedaż zaczyna się, gdy pojawiają się obiekcje
  •  Prowadzenie rozmów w przypadku obiekcji
  •  Przygotowanie zestawu odpowiedzi na typowe obiekcje
  1. Zamykanie sprzedaży
  •  Finalizowanie sprzedaży
  •  Sygnały gotowości klienta do podjęcia decyzji o zakupie
  •  Postępowanie w końcowej fazie sprzedaży
  •  Techniki sprzedaży przyspieszające decyzję zakupu
  •  Postępowanie sprzedawców po dokonaniu sprzedaży
  •  Postępowanie sprzedawców w sytuacji niepowodzenia sprzedaży

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  •  Poprawy własnej skuteczności, dzięki narzędziom poznanym podczas warsztatów
  •  Skutecznego wykorzystywania technik sprzedaży
  •  Efektywnego posługiwania się mową ciała
  •  Dobierania odpowiedniego stylu i strategii prowadzenia rozmowy
  •  Wykorzystywania technik aktywnego słuchania
  •  Skutecznego badania potrzeb klienta
  •  Sprawnego finalizowania sprzedaży.

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający doświadczenie w handlu i obsłudze klienta. W trosce o naszych uczestników, aby skuteczność ich sprzedaży była na bardzo wysokim poziomie, oddajemy im do dyspozycji najwyższej klasy fachowców.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl