Handlowcy każdego dnia spotykają się z klientami, którzy mają wątpliwości i zastrzeżenia. Wzrasta konkurencja, a konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi swoich praw. Oferowane szkolenie pokaże metody budowania pozytywnych i trwałych relacji z klientami. Uczestnicy zapoznają sie z językiem perswazji, zdobędą wiedzę z zakresu negocjacji, rozpoznawania potrzeb klienta oraz pozyskiwania nowych partnerów. Zaopatrzymy handlowców w narzędzia radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
CELE SZKOLENIA:
- Podniesienie umiejętności sprzedażowych
- Przedstawienie technik i narzędzi poprawiających skuteczność handlowca
- Nabycie praktycznej umiejętności skutecznego i sprawnego radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów, prowadzącej do finalizacji transakcji
- Przygotowanie uczestników na różnego typu trudne sytuacje handlowe
- Wyćwiczenie metod panowania nad emocjami
- Przedstawienie charakterystyki różnych typów klientów ze szczególnym naciskiem na klientów trudnych
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
PRZYKŁADOWY PROGRAM:
MODUŁ I
- Gry psychologiczne klientów – Jak grać, by wygrać?
- Profesjonalna prezentacja handlowca, jako obrazu firmy w oczach klienta
- Przygotowanie zestawu skutecznych pytań handlowych
- Metody aktywnego słuchania wypowiedzi klientów
- Sposoby ułatwiające zrozumienie i odkrywanie potrzeb klientów
- Typologia klientów – strategie handlowe w zależności od typu
- Język korzyści – czym jest i jak go skutecznie stosować?
- Lejek truizmów – narzędzie podświadomego wpływu na nastrój rozmowy
- Analiza transakcyjna
- Specyfika negocjacji handlowych (m.in. w branży farmaceutycznej i medycznej)
MODUŁ II
- Asertywność i paraasertywność – partnerstwo w kontaktach biznesowych
- Umiejętność uzyskiwania zobowiązań podczas rozmowy
- Skuteczne zamykanie wizyt
- Umiejętność odpowiedzi na zastrzeżenia klienta
- Radzenie sobie z roszczeniowym partnerem
MODUŁ III
- Skuteczne radzenie sobie ze stresem – zwiększanie wydajności pracy
- Wypalenie zawodowe – fizyczne, emocjonalne i behawioralne symptomy wypalenia zawodowego
- Zapobieganie wypaleniu zawodowemu – dostosowanie strategii działań do typu stresora.
- Metody oswojenia stresu – szybkie sposoby na opanowanie w stresie
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Asertywnej komunikacji w pokonywaniu zastrzeżeń i obiekcji
- Przekazywania informacji zwrotnych, pozwalających zwiększyć swoją skuteczność w pokonywaniu obiekcji
- Tworzenia i wdrażania własnych strategii pokonywania obiekcji, z zastosowaniem poznanych metod i technik
- Dopasowywania się do stylów komunikacyjnych swoich rozmówców
- Skutecznego finalizowania transakcji
- Panowania nad stresem
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl