Menu

Handlowcy każdego dnia spotykają się z klientami, którzy mają wątpliwości i zastrzeżenia. Wzrasta konkurencja, a konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi swoich praw. Oferowane szkolenie pokaże metody budowania pozytywnych i trwałych relacji z klientami. Uczestnicy zapoznają sie z językiem perswazji, zdobędą wiedzę z zakresu negocjacji, rozpoznawania potrzeb klienta oraz pozyskiwania nowych partnerów. Zaopatrzymy handlowców w narzędzia radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

 

CELE SZKOLENIA:

  • Podniesienie umiejętności sprzedażowych
  • Przedstawienie technik i narzędzi poprawiających skuteczność handlowca
  • Nabycie praktycznej umiejętności skutecznego i sprawnego radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów, prowadzącej do finalizacji transakcji
  • Przygotowanie uczestników na różnego typu trudne sytuacje handlowe
  • Wyćwiczenie metod panowania nad emocjami
  • Przedstawienie charakterystyki różnych typów klientów ze szczególnym naciskiem na klientów trudnych

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

PRZYKŁADOWY PROGRAM:

MODUŁ I

  • Gry psychologiczne klientów – Jak grać, by wygrać?
  • Profesjonalna prezentacja handlowca, jako obrazu firmy w oczach klienta
  • Przygotowanie zestawu skutecznych pytań handlowych
  • Metody aktywnego słuchania wypowiedzi klientów
  • Sposoby ułatwiające zrozumienie i odkrywanie potrzeb klientów
  • Typologia klientów – strategie handlowe w zależności od typu
  • Język korzyści – czym jest i jak go skutecznie stosować?
  • Lejek truizmów – narzędzie podświadomego wpływu na nastrój rozmowy
  • Analiza transakcyjna
  • Specyfika negocjacji handlowych (m.in. w branży farmaceutycznej i medycznej)

MODUŁ II

  • Asertywność i paraasertywność – partnerstwo w kontaktach biznesowych
  • Umiejętność uzyskiwania zobowiązań podczas rozmowy
  • Skuteczne zamykanie wizyt
  • Umiejętność odpowiedzi na zastrzeżenia klienta
  • Radzenie sobie z roszczeniowym partnerem

MODUŁ III

  • Skuteczne radzenie sobie ze stresem – zwiększanie wydajności pracy
  • Wypalenie zawodowe – fizyczne, emocjonalne i behawioralne symptomy wypalenia zawodowego
  • Zapobieganie wypaleniu zawodowemu – dostosowanie strategii działań do typu stresora.
  • Metody oswojenia stresu – szybkie sposoby na opanowanie w stresie

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Asertywnej komunikacji w pokonywaniu zastrzeżeń i obiekcji
  • Przekazywania informacji zwrotnych, pozwalających zwiększyć swoją skuteczność w pokonywaniu obiekcji
  • Tworzenia i wdrażania własnych strategii pokonywania obiekcji, z zastosowaniem poznanych metod i technik
  • Dopasowywania się do stylów komunikacyjnych swoich rozmówców
  • Skutecznego finalizowania transakcji
  • Panowania nad stresem

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl