Menu

Psychosemantyka zakłada, że każdy człowiek posiada indywidualną matrycę pojęć, która powstała na bazie wychowania i doświadczeń, dlatego każdy z nas rozumie informacje inaczej. Informacja jest jednym z najważniejszych narzędzi zarządzania. Sposób,
w jaki jest budowana i przekazywana, ma wpływ na efektywność wykonywanych zadań i atmosferę w zespole. Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności rozumienia informacji i przewidywania reakcji rozmówcy poprzez wykorzystanie narzędzi  stosowanych w psychosemantyce i NLP.

 

CEL SZKOLENIA:

  • Zrozumienie i nabycie umiejętności wykorzystania zasad zarządzania informacją
  • Nabycie umiejętności rozumienia i przewidywania reakcji innych
  • Zapoznanie ze sposobami skutecznej motywacji
  • Doskonalenie umiejętności skutecznego delegowania zadań
  • Nabycie umiejętności stosowania narzędzi psychosemantyki i NLP w sposób wiarygodny
  • Podniesienie umiejętności negocjacyjnych

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Psychosemantyka, jako element skutecznej komunikacji.
  2. Rozumienie informacji  – czynniki wpływające na rozumienie informacji
    oraz narzędzia, które wpływają na skuteczne budowanie oraz przekazywanie informacji.
  3. Wpływ kontekstu przekazywanej informacji  oraz czynniki wpływające
    na jej interpretacje.
  4. Pięknie czy skutecznie? A może pięknie i skutecznie ? – wpływanie na interpretację, ocenę faktów przez klienta oraz skuteczność sprzedaży poprzez informację.
  5. Psychosemantyka, jako narzędzie do skutecznego zwalczania znanych błędów
    w sprzedaży.
  6. Syndromy – skuteczne pokonywanie syndromów związanych z komunikacją z klientem.
  7. Siła implikacji, presupozycji oraz magia słów: „nie“, „ale“, „ponieważ“ oraz  „spróbuj“.

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • skutecznej komunikacji z zastosowaniem narzędzi psychosemantyki
  • prawidłowego budowania, przekazywania oraz rozumienia informacji
  • zarządzania kontekstem przekazywanej informacji
  • wpływania na skuteczność sprzedaży poprzez informację

Trenerzy prowadzący warsztat to praktycy, posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy nad rozwojem osobistym, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl