Psychosemantyka zakłada, że każdy człowiek posiada indywidualną matrycę pojęć, która powstała na bazie wychowania i doświadczeń, dlatego każdy z nas rozumie informacje inaczej. Informacja jest jednym z najważniejszych narzędzi zarządzania. Sposób,
w jaki jest budowana i przekazywana, ma wpływ na efektywność wykonywanych zadań i atmosferę w zespole. Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności rozumienia informacji i przewidywania reakcji rozmówcy poprzez wykorzystanie narzędzi stosowanych w psychosemantyce i NLP.
CEL SZKOLENIA:
- Zrozumienie i nabycie umiejętności wykorzystania zasad zarządzania informacją
- Nabycie umiejętności rozumienia i przewidywania reakcji innych
- Zapoznanie ze sposobami skutecznej motywacji
- Doskonalenie umiejętności skutecznego delegowania zadań
- Nabycie umiejętności stosowania narzędzi psychosemantyki i NLP w sposób wiarygodny
- Podniesienie umiejętności negocjacyjnych
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
- Psychosemantyka, jako element skutecznej komunikacji.
- Rozumienie informacji – czynniki wpływające na rozumienie informacji
oraz narzędzia, które wpływają na skuteczne budowanie oraz przekazywanie informacji. - Wpływ kontekstu przekazywanej informacji oraz czynniki wpływające
na jej interpretacje. - Pięknie czy skutecznie? A może pięknie i skutecznie ? – wpływanie na interpretację, ocenę faktów przez klienta oraz skuteczność sprzedaży poprzez informację.
- Psychosemantyka, jako narzędzie do skutecznego zwalczania znanych błędów
w sprzedaży. - Syndromy – skuteczne pokonywanie syndromów związanych z komunikacją z klientem.
- Siła implikacji, presupozycji oraz magia słów: „nie“, „ale“, „ponieważ“ oraz „spróbuj“.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- skutecznej komunikacji z zastosowaniem narzędzi psychosemantyki
- prawidłowego budowania, przekazywania oraz rozumienia informacji
- zarządzania kontekstem przekazywanej informacji
- wpływania na skuteczność sprzedaży poprzez informację
Trenerzy prowadzący warsztat to praktycy, posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy nad rozwojem osobistym, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl