Oferowane szkolenie stanowi kompendium umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się z Klientem. Profesjonalna obsługa to nie tylko efektywna sprzedaż, ale również radzenie sobie z niezadowolonymi klientami, to sprawna komunikacja i wysoka jakość obsługi w bezpośrednim kontakcie, podczas rozmowy telefonicznej oraz drogą internetową. Sprzedaż jest dla nas czymś więcej niż pozyskiwaniem nowych odbiorców – to utrzymywanie z nimi trwałych relacji.
„Jeśli istnieje tajemnica sukcesu, oto ona: zrozumieć punkt widzenia innego i zobaczyć świat jego oczyma.” – Henry Ford
CELE SZKOLENIA:
- Zdobycie umiejętności budowania dobrych i trwałych relacji z klientami
- Poprawa skuteczności podczas obsługi klienta
- Zdobycie dodatkowych narzędzi do tego, aby obsługiwać klienta na najwyższym możliwym poziomie
- Nabycie umiejętności mówienia językiem korzyści i wykorzystania języka perswazji
- Zdobycie wiedzy z zakresu rozpoznawania potrzeb klienta oraz dopasowywania się do niego
- Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach, podczas obsługi klientów
- Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
PROGRAM:
- Skuteczna komunikacja
- Proces komunikacji (model dynamicznego kontaktu z klientem)
- Pierwsze wrażenie, reguła 4 x 20 (Nigdy nie dostaniesz drugiej szansy, żeby zrobić pierwsze wrażenie!)
- Pytania otwarte i zamknięte, jako klucz do sukcesu (Kiedy i jakie pytania zadawać, jak słuchać aktywnie)
- Komunikacja niewerbalna – sposób na klienta
- Typologia klienta –każdy z klientów jest inny
- Podstawowe typy osobowości klienta i ich wpływ na motywację zakupową
- Dostosowanie języka do stylu wypowiedzi klienta
- Pokonywanie zastrzeżeń klienta (trudny klient – jak radzić sobie z reklamacjami i obiekcjami klienta)
- Metajęzyk w kontaktach z klientem i pozytywna komunikacja (metody wpływu)
- Skuteczne techniki obsługi klienta
- Język korzyści i diagnozowanie potrzeb klienta (definiowanie prawdziwych i ukrytych oczekiwań, budowanie satysfakcji klienta)
- Budowanie długofalowych relacji (wprowadzenie strategicznych umiejętności, jako fundamentu do dalszej, owocnej współpracy)
- VAKOG – jako narzędzie pomagające w skutecznej obsłudze klienta
- Kreowanie potrzeb klienta
- Rozpoznawanie sygnałów gotowości zakupowej
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- efektywnego nawiązywania pierwszego kontaktu
- kształtowania wizerunku własnego i firmy w kontaktach z klientem
- właściwego identyfikowania typu klienta
- aktywnego słuchania i trafnego rozpoznawania potrzeb klienta
- prowadzenia trudnych rozmów
- radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- podtrzymywania chęci nawiązania współpracy
Trenerzy prowadzący warsztaty, to osoby z praktycznym doświadczeniem zawodowym, dotyczącym obsługi klienta. Cały czas dbają o ty, aby pracownicy naszych kontrahentów wykonywali swoją pracę na najwyższym poziomie. Pragniemy, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę wiedzy praktycznej i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl