Menu

Oferowane szkolenie stanowi kompendium umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się z Klientem. Profesjonalna obsługa to nie tylko efektywna sprzedaż, ale również radzenie sobie z niezadowolonymi klientami, to sprawna komunikacja i wysoka jakość obsługi w bezpośrednim kontakcie, podczas rozmowy telefonicznej oraz drogą internetową. Sprzedaż jest dla nas czymś więcej niż pozyskiwaniem nowych odbiorców – to utrzymywanie z nimi trwałych relacji.

„Jeśli istnieje tajemnica sukcesu, oto ona: zrozumieć punkt widzenia innego i zobaczyć świat jego oczyma.” – Henry Ford

CELE SZKOLENIA:

  •  Zdobycie umiejętności budowania dobrych i trwałych relacji z klientami
  •  Poprawa skuteczności podczas obsługi klienta
  •  Zdobycie dodatkowych narzędzi do tego, aby obsługiwać klienta na najwyższym możliwym poziomie
  •  Nabycie umiejętności mówienia językiem korzyści i wykorzystania języka perswazji
  •  Zdobycie wiedzy z zakresu rozpoznawania potrzeb klienta oraz dopasowywania się do niego
  •  Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach, podczas obsługi klientów
  •  Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

PROGRAM:

  1. Skuteczna komunikacja
  •  Proces komunikacji (model dynamicznego kontaktu z klientem)
  •  Pierwsze wrażenie, reguła 4 x 20 (Nigdy nie dostaniesz drugiej szansy, żeby zrobić pierwsze wrażenie!)
  •  Pytania otwarte i zamknięte, jako klucz do sukcesu (Kiedy i jakie pytania zadawać, jak słuchać aktywnie)
  •  Komunikacja niewerbalna – sposób na klienta
  1. Typologia klienta –każdy z klientów jest inny
  •  Podstawowe typy osobowości klienta i ich wpływ na motywację zakupową
  •  Dostosowanie języka do stylu wypowiedzi klienta
  •  Pokonywanie zastrzeżeń klienta (trudny klient – jak radzić sobie z reklamacjami i obiekcjami klienta)
  •  Metajęzyk w kontaktach z klientem i pozytywna komunikacja (metody wpływu)
  1. Skuteczne techniki obsługi klienta
  •  Język korzyści i diagnozowanie potrzeb klienta (definiowanie prawdziwych i ukrytych oczekiwań, budowanie satysfakcji klienta)
  •  Budowanie długofalowych relacji (wprowadzenie strategicznych umiejętności, jako fundamentu do dalszej, owocnej współpracy)
  •  VAKOG – jako narzędzie pomagające w skutecznej obsłudze klienta
  •  Kreowanie potrzeb klienta
  •  Rozpoznawanie sygnałów gotowości zakupowej

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  •  efektywnego nawiązywania pierwszego kontaktu
  •  kształtowania wizerunku własnego i firmy w kontaktach z klientem
  •  właściwego identyfikowania typu klienta
  •  aktywnego słuchania i trafnego rozpoznawania potrzeb klienta
  •  prowadzenia trudnych rozmów
  •  radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  •  podtrzymywania chęci nawiązania współpracy

Trenerzy prowadzący warsztaty, to osoby z praktycznym doświadczeniem zawodowym, dotyczącym obsługi klienta. Cały czas dbają o ty, aby pracownicy naszych kontrahentów wykonywali swoją pracę na najwyższym poziomie. Pragniemy, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę wiedzy praktycznej i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl