Menu

Negocjacja ceny – Wysokie umiejętności sprzedażowe są niezbędne w handlu. Rozmowy o cenach okazują się dla handlowców niewątpliwie trudnym etapem negocjacji z klientami, a ich obrona stanowi prawdziwe wyzwanie. Umiejętne rozegranie rozmowy, wykorzystanie podstaw psychologii oraz odpowiedni dobór technik wpływu spowoduje, że odnoszenie zwycięstw na polu handlowym stanie się zadaniem strategicznym. Handlowcy powinni być przygotowani do skutecznej obrony ceny, aby zwiększać zarówno zyski firmy, jak i własne prowizje.

 

CELE SZKOLENIA:

  • Przygotowanie uczestników do obrony ceny i radzenia sobie z obiekcjami kontrahentów
  • Dostarczenie wiedzy na temat zasad kierowania się kryterium cenowym podczas zakupów
  • Nabycie umiejętności osiągania korzystnego rezultatu negocjacyjnego
  • Wykształcenie zdolności prowadzenia rozmów cenowych z klientem na partnerskich zasadach
  • Wskazanie praktycznego wykorzystania technik perswazyjnych

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

RAMOWY PROGRAM:

  1. Prowadzenie rozmów o cenach – prawidłowa prezentacja.
  2. Ścieżka powrotna – zmniejszanie wrażliwości klientów na cenę.
  3. Negocjacje cenowe

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Tworzenia scenariuszy obrony cen
  • Efektywnej autoprezentacji
  • Zmniejszania u klientów poczucia ważności ceny, jako kryterium zakupu
  • Osiągania większej skuteczności w sprzedaży
  • Automotywowania się do realizowania planów sprzedażowych
  • Radzenia sobie ze stresem w pracy
  • Odpierania ataków cenowych klientów

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl