Menu

Neurolingwistyczne Programowanie jest narzędziem do zbierania i analizy sposobu, w jaki ludzie myślą i podejmują decyzje, przyswajają i przetwarzają informacje. Umożliwia to zaprezentowanie produktu zgodnie z mechanizmami motywacyjnymi i decyzyjnymi klienta. NLP definiuje, jak obsługiwać skutecznie. Celem szkolenia NLP jest zbudowanie świadomej umiejętności przekonywania, optymalnego prowadzenia dyskusji oraz operowania technikami zręczności językowej, co umożliwia konsekwentne zdobywanie zamierzonych celów.

 

CELE SZKOLENIA:

  • Rozwinięcie umiejętności wzbudzania zaangażowania i chęci współpracy w sobie oraz wśród kontrahentów
  • Uświadomienie mechanizmów rządzących procesami poznawczymi człowieka
  • Zrozumienie struktury codziennego języka
  • Wywieranie wpływu – Nabycie umiejętności wywierania wpływu na innych
  • Pokazanie sposobów błyskawicznego zdobycia zaufania klientów
  • Przedstawienie metod zwiększania swojej wiarygodności w rozmowach z klientem
  • Poznanie zasad wykorzystania mechanizmów decyzyjnych klientów, aby podjęli oczekiwane decyzje
  • Nabycie umiejętności szybkiego przekonywania klientów do swoich produktów i usług
  • Zdobycie praktycznej umiejętności pokonywania obiekcji
  • Nauczenie się odpowiedniego dobierania skutecznych argumentów w rozmowie z klientem

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

RAMOWY PROGRAM:

  1. Skuteczne tryby przekonywania.
  2. Umiejętność indywidualnego (personalnego) adresowania przekazu, czyli trafianie w najważniejszy motyw klienta.
  3. Rozpoznawanie preferowanego stylu myślenia (metaprogramów).
  4. Osiem podstawowych trybów przekonywania, zbudowanych na trzech metaprogramach.
  5. Układanie argumentacji – komunikatów perswazyjnych pod konkretny tryb przekonywania i z uwzględnieniem najważniejszego w danej sprawie motywu.
  6. Interaktywne dopasowywanie komunikatu do reakcji rozmówcy.

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Skutecznego przekonywania rozmówców
  • Rozpoznawania potrzeb i motywacji klienta
  • Dobierania argumentów, dostosowanych do motywacji klienta
  • Dostosowania komunikacji do sposobu reagowania rozmówcy

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl