Menu

Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. To strategiczna gra, w której każdy ruch musi być wyważony, a działanie drugiego gracza – przewidziane. Negocjacje z sieciami mają swoją specyfikę, ponieważ partner jest niewątpliwie bardzo silny. Sztuka skutecznego poprowadzenia tego procesu okazuje się niezbędna podczas realizowania strategicznych zadań firmy. W grę wchodzą najpoważniejsze kontrakty. Podczas szkolenia uczestnicy poznają zasady negocjacji z sieciami oraz nabędą praktycznych umiejętności ich profesjonalnego prowadzenia.

 

CELE SZKOLENIA:

  • Zdobycie wiedzy o mechanizmach rządzących nowoczesnym handlem
  • Nabycie umiejętności profesjonalnego przygotowania się do prowadzenia rozmowy handlowej z przedstawicielami sieci
  • Podniesienie kompetencji w zakresie prowadzenia negocjacji, kończących się sukcesem
  • Poznanie zasad współpracy na partnerskich warunków

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

PRZYKŁADOWY PROGRAM:

  1. Skuteczne przygotowanie się do negocjacji zakupowych – Faza Przygotowań
  • Negocjacje zakupowe – czas na określenie własnej pozycji zakupowej
  • Negocjacje zakupowe – określenie pozycji negocjacyjnej sprzedającego
  • Negocjacje zakupowe – zaplanowanie strategii negocjacji zakupowych i taktyki postępowania ze sprzedawcą
  1. Wzmacnianie wizerunku kupującego i jego firmy – Faza Rozmów
  • Zachowania tworzące wrażenie siły w negocjacjach zakupowych
  • Wykorzystanie mowy ciała do wzmacniania pozycji zakupowej kupca
  • Wybór najkorzystniejszego dla kupującego miejsca rozmów zakupowych
  1. Wywieranie wpływu kupca na sprzedawców – Faza Rozmów
  • Tworzenie atmosfery ułatwiającej korzystne negocjacje zakupowe
  • Wykorzystanie ukrytych obaw sprzedawcy do wzmocnienia pozycji kupca
  • Wywieranie wpływu dzięki technikom z psychologii społecznej
  • Poprawianie pozycji kupca dzięki sztuce słuchania i zadawania pytań
  1. Obrona kupca przed manipulacją sprzedawców – Faza Rozmów
  • Taktyki i strategie manipulowania kupującymi przez sprzedawców
  • Sposoby skutecznej obrony przed manipulacjami sprzedawców
  • Obrona przed atakiem werbalnym i inwazyjnym ze strony sprzedawców
  1. Negocjowanie niższych cen i lepszych warunków zakupów – Faza Zasadnicza
  • Strategie korzystnego formułowania wstępnej oferty zakupowej
  • Korzystne techniki odpowiedzi na oferty sprzedawcy
  • Sposoby argumentowania przynoszące korzyści w negocjacjach zakupowych
  • Wykorzystywanie strategii grania na czas dla zwiększania korzyści kupującego
  • Negocjacje zakupowe i sztuka wykorzystywania blefu w negocjacjach
  • Sposoby mądrego ustępowania i pozyskiwania ustępstw cenowych
  • Unikanie błędów podczas negocjacji cenowych i warunków płatności
  • Uzyskanie dodatkowych korzyści w ostatniej fazie negocjacji zakupowych
  1. Skuteczne negocjowanie kupca ze sprzedawcą o silnej pozycji – Faza Zasadnicza
  • Sposoby poprawy możliwych rozwiązań i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej
  • Sposoby wzmacniania wewnętrznego przekonania o własnej sile negocjacyjnej
  • Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Skutecznego przygotowania się do negocjacji z silnym partnerem
  • Efektywnej autoprezentacji i wzmacniania wizerunku firmy
  • Wykorzystywania technik perswazyjnych
  • Identyfikowania i odpierania zabiegów manipulacyjnych, stosowanych przez drugą stronę
  • Negocjowania korzystnych warunków

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl