Menu

Trening kompetencji managerskich to trzydniowe szkolenie poświęcone treningowi kompetencji skutecznego menedżera. Najważniejszym zadaniem, stojącym przed menedżerem w nowoczesnej organizacji, jest umiejętne kierowanie i zarządzanie personelem. Menedżer musi posiąść szereg umiejętności interpersonalnych, aby mógł sprostać temu zadaniu. Szkolenie kładzie nacisk na kompetencje osobiste, skuteczne motywowanie pracowników, zarządzanie sobą w czasie oraz prawidłowe delegowanie zadań.

 

CELE SZKOLENIA:

  •  wzrost wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie kierowania ludźmi i zarządzania procesami pracy
  •  wzrost poziomu umiejętności organizacyjnych i zarządzających
  •  doskonalenie osobistego warsztatu, w zakresie umiejętności interpersonalnych i społecznych, w kontaktach z pracownikami
  •  usprawnienie procesów organizacji pracy, planowania, zarządzania czasem
  •  doskonalenie umiejętności przywódczych poprzez identyfikację własnego stylu kierowania
  •  zastosowanie skutecznych technik komunikacyjnych i zasad asertywności w biznesie
  •  umiejętne delegowanie obowiązków

 METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

PRZYKŁADOWY PROGRAM:

  1. Zwiększenie skuteczności menedżera:
  •  Rola menedżera
  •  Sprawdzenie obecnego poziomu kompetencji i ulubionego stylu zarządzania uczestników
  •  Wytyczenie ścieżki rozwoju indywidualnego
  1. Delegowanie i monitorowanie:
  •  Istota i funkcje delegowania
  •  Korzyści z delegowania i bariery przed powierzaniem odpowiedzialności
  •  Najczęstsze błędy popełniane przez kierowników
  •  Dopasowanie zadania do wiedzy i umiejętności pracownika
  •  Wykorzystanie delegowania w motywowaniu podwładnych
  •  Skuteczne monitorowanie efektów
  1. Inspirowanie i motywowanie:
  •  Odkrywanie indywidualnych motywacji i umiejętne ich wykorzystywanie
  •  Kotwice kariery, jako narzędzie do budowania odpowiedniej argumentacji i doboru sposobu komunikacji do pracowników
  •  Tworzenie atmosfery sprzyjającej wydajnej pracy
  •  Optymalne wykorzystanie potencjału zespołu
  •  Narzędzia płacowe i pozapłacowe do pobudzania motywacji
  •  Wykorzystanie pytań w samodzielnym odkrywaniu rozwiązań przez pracowników
  1. Informacja zwrotna, jako narzędzie do wpływania na postawy i zachowania pracowników:
  •  Formy informacji zwrotnej
  •  Umiejętność dobrania formy informacji zwrotnej do sytuacji, rozmówcy i celu
  •  Przygotowanie się do rozmowy
  •  Zasady udzielania informacji
  •  Reakcje na informację zwrotną
  •  Komunikacja z pracownikiem
  1. Wspieranie rozwoju:
  •  Określenie mocnych i słabych stron z punktu widzenia zajmowanego stanowiska
  •  Metody skutecznego identyfikowania mocnych i słabych stron pracowników
  •  Zasady udzielania informacji zwrotnej z dopasowaniem do sytuacji i osobowości pracownika
  •  Korzyści wynikające z dbałości o ciągły i właściwy rozwój podwładnych

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  •  przekazywania informacji zwrotnych w sposób pozytywny, jasny, zrozumiały i skuteczny
  •  skutecznego wpływania na postawy swoich pracowników poprzez zastosowanie odpowiednich sposobów komunikacji oraz technik wywierania wpływu
  •  przeprowadzania analiz potrzeb swoich pracowników, by dzięki temu umiejętnie i skutecznie z nimi rozmawiać oraz motywować ich do działania
  •  zarządzania oraz delegowania zadań i obowiązków w taki sposób, aby były wykonywane rzetelnie, punktualnie i z przyjemnością
  •  planowania, co ma bezpośredni wpływ na zwiększanie efektywności podejmowanych działań zarówno swoich, jak i całego zespołu

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@laurenpeso.pl