Menu

Lider potrafi stymulować swój zespół do wytyczania i osiągania celów, wyzwalając w sobie i innych entuzjazm, zaangażowanie oraz ukazując ich najmocniejsze cechy charakteru. Nasze warsztaty wyposażą uczestników w wiedzę o nowoczesnych metodach zarządzania zespołem, zwłaszcza o motywowaniu pracowników, wpływaniu na jakość ich pracy oraz satysfakcję z wykonywanych działań. Warsztat wprowadzi uczestników w tajniki leadershipu, stosowanego na co dzień przez menedżerów.

„Nasze życie może sie potoczyć zupełnie inaczej, gdy na drodze, którą podążamy, spotkamy człowieka potrafiącego spowodować ujawnienie się naszego potencjału.”

 

CELE SZKOLENIA:

  • Rozwinięcie indywidualnych umiejętności świadomego budowania osobowości lidera
  • Nabycie umiejętności identyfikowania i eliminowania błędów w przywództwie
  • Poznanie modeli i strategii przywództwa
  • Nabycie kompetencji lidera
  • Zrozumienie roli przywódcy w organizacji

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia leadership to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  • Burza  mózgów
  • Dyskusja
  • Gra symulacyjna
  • Studium przypadku
  • Odgrywanie ról
  • Interaktywna prezentacja
  • Akwarium
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

PRZYKŁADOWY PROGRAM:

  1. Menedżer w XXI wieku – sztuka widzenia biznesu
  2. Korzyści wynikające z przywództwa
  • Przywództwo w nowoczesnej organizacji: budowanie autorytetu, pozytywne wzmacnianie, sprawiedliwość, zwiększanie efektywności w warunkach zmiany
  • Co wtedy, gdy szef jest/nie jest przywódcą? – konsekwencje na poziomie motywacji i efektywności

3. Narzędzia przywódcze

  • Wzmacnianie autorytetu
  • Rozwijanie personelu
  1. Jasność oczekiwań
  2. Udzielanie informacji zwrotnych
  3. Automotywacja – czynniki wzmacniające: entuzjazm i optymizm
  4. Motywowanie
  • Dlaczego pracownicy pracują?
  • Konsekwencje nastawienia kierowników
  • Czynniki motywujące i higieniczne
  • Ile płacić ludziom? – konsekwencje przyjmowanych kryteriów
  • Motywacja finansowa i pozafinansowa
  • Przygotowywanie indywidualnych planów motywowania dla pracowników
  • Analiza własnej postawy wobec motywacji oraz identyfikacja swoich indywidualnych motywatorów
  1. Rozmowy oceniające i ich wpływ na rozwój pracowników
  2. Osobisty Action Plan
  3. Zakończenie szkolenia – podsumowanie dokonane przez uczestników i trenera

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW, UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Odnajdywania się w sposób świadomy w roli przywódcy
  • Identyfikowania i rozwijania swoich mocnych stron w przywództwie
  • Samodzielnego rozwoju w dziedzinie leadershipu

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl