Lider potrafi stymulować swój zespół do wytyczania i osiągania celów, wyzwalając w sobie i innych entuzjazm, zaangażowanie oraz ukazując ich najmocniejsze cechy charakteru. Nasze warsztaty wyposażą uczestników w wiedzę o nowoczesnych metodach zarządzania zespołem, zwłaszcza o motywowaniu pracowników, wpływaniu na jakość ich pracy oraz satysfakcję z wykonywanych działań. Warsztat wprowadzi uczestników w tajniki leadershipu, stosowanego na co dzień przez menedżerów.
„Nasze życie może sie potoczyć zupełnie inaczej, gdy na drodze, którą podążamy, spotkamy człowieka potrafiącego spowodować ujawnienie się naszego potencjału.”
CELE SZKOLENIA:
- Rozwinięcie indywidualnych umiejętności świadomego budowania osobowości lidera
- Nabycie umiejętności identyfikowania i eliminowania błędów w przywództwie
- Poznanie modeli i strategii przywództwa
- Nabycie kompetencji lidera
- Zrozumienie roli przywódcy w organizacji
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia leadership to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
PRZYKŁADOWY PROGRAM:
- Menedżer w XXI wieku – sztuka widzenia biznesu
- Korzyści wynikające z przywództwa
- Przywództwo w nowoczesnej organizacji: budowanie autorytetu, pozytywne wzmacnianie, sprawiedliwość, zwiększanie efektywności w warunkach zmiany
- Co wtedy, gdy szef jest/nie jest przywódcą? – konsekwencje na poziomie motywacji i efektywności
3. Narzędzia przywódcze
- Wzmacnianie autorytetu
- Rozwijanie personelu
- Jasność oczekiwań
- Udzielanie informacji zwrotnych
- Automotywacja – czynniki wzmacniające: entuzjazm i optymizm
- Motywowanie
- Dlaczego pracownicy pracują?
- Konsekwencje nastawienia kierowników
- Czynniki motywujące i higieniczne
- Ile płacić ludziom? – konsekwencje przyjmowanych kryteriów
- Motywacja finansowa i pozafinansowa
- Przygotowywanie indywidualnych planów motywowania dla pracowników
- Analiza własnej postawy wobec motywacji oraz identyfikacja swoich indywidualnych motywatorów
- Rozmowy oceniające i ich wpływ na rozwój pracowników
- Osobisty Action Plan
- Zakończenie szkolenia – podsumowanie dokonane przez uczestników i trenera
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW, UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Odnajdywania się w sposób świadomy w roli przywódcy
- Identyfikowania i rozwijania swoich mocnych stron w przywództwie
- Samodzielnego rozwoju w dziedzinie leadershipu
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl