Menu

Psycholog Daniel Goleman twierdził, że sukces życiowy najwyżej w 20 % zależy od IQ, a w 80% od grupy czynników, nazywanych Inteligencją Emocjonalną. Celem szkolenia jest rozwijanie indywidualnego potencjału emocjonalnego poprzez nabycie umiejętności identyfikowania uczuć, również w sytuacjach trudnych i kryzysowych oraz przekładania ich na skuteczne działania. Do harmonijnego wzrostu firmy i zwiększenia efektywności pracy niezbędne jest zrównoważenie obu sfer: rozumowej i uczuciowej.

 

CEL SZKOLENIA:

  • Nabycie i/lub doskonalenie umiejętności z zakresu zarządzania emocjami oraz komunikacji
  • Wzrost kompetencji w sferze rozpoznawania i rozumienia uczuć własnych oraz innych ludzi
  • Rozwinięcie samoświadomości
  • Uświadomienie sobie własnego wpływu na innych
  • Rozwój umiejętności motywowania siebie i innych
  • Wzrost kreatywności w pracy

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

PRZYKŁADOWY PROGRAM:

  1. Wprowadzenie do tematu: czym jest Inteligencja Emocjonalna szkolenie, dlaczego jest tak istotna i jak wpływać na jej poziom.
  2. Rozpoznanie własnych mocnych i słabych stron oraz wykorzystanie ich w budowaniu skutecznego sposobu działania.
  3. Sposoby wpływania na zmianę emocji.
  4. Umiejętność wyznaczania celów osobistych i zawodowych, zgodnych z własną osobowością i środowiskiem pracy.
  5. Wpływanie na poziom własnej motywacji i wytrwałości dążenia do celu.
  6. Umiejętne budowanie i utrzymywanie konstruktywnych relacji ze współpracownikami.
  7. Zdolność do pracy zespołowej, wykorzystania potencjału każdej z osób.
  8. Jak wykorzystując emocjonalność zarządzać pracownikami.

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Identyfikowania i rozumienia emocji własnych oraz innych ludzi
  • Skutecznego kierowania własnymi emocjami
  • Słuchania innych ze zrozumieniem
  • Rozumienia mechanizmów własnego działania
  • Udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych
  • Wykorzystania potencjału pracowników

Trenerzy prowadzący warsztat to praktycy, posiadający bogate doświadczenie w pracy nad rozwojem osobistym, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl