Psycholog Daniel Goleman twierdził, że sukces życiowy najwyżej w 20 % zależy od IQ, a w 80% od grupy czynników, nazywanych Inteligencją Emocjonalną. Celem szkolenia jest rozwijanie indywidualnego potencjału emocjonalnego poprzez nabycie umiejętności identyfikowania uczuć, również w sytuacjach trudnych i kryzysowych oraz przekładania ich na skuteczne działania. Do harmonijnego wzrostu firmy i zwiększenia efektywności pracy niezbędne jest zrównoważenie obu sfer: rozumowej i uczuciowej.
CEL SZKOLENIA:
- Nabycie i/lub doskonalenie umiejętności z zakresu zarządzania emocjami oraz komunikacji
- Wzrost kompetencji w sferze rozpoznawania i rozumienia uczuć własnych oraz innych ludzi
- Rozwinięcie samoświadomości
- Uświadomienie sobie własnego wpływu na innych
- Rozwój umiejętności motywowania siebie i innych
- Wzrost kreatywności w pracy
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
PRZYKŁADOWY PROGRAM:
- Wprowadzenie do tematu: czym jest Inteligencja Emocjonalna szkolenie, dlaczego jest tak istotna i jak wpływać na jej poziom.
- Rozpoznanie własnych mocnych i słabych stron oraz wykorzystanie ich w budowaniu skutecznego sposobu działania.
- Sposoby wpływania na zmianę emocji.
- Umiejętność wyznaczania celów osobistych i zawodowych, zgodnych z własną osobowością i środowiskiem pracy.
- Wpływanie na poziom własnej motywacji i wytrwałości dążenia do celu.
- Umiejętne budowanie i utrzymywanie konstruktywnych relacji ze współpracownikami.
- Zdolność do pracy zespołowej, wykorzystania potencjału każdej z osób.
- Jak wykorzystując emocjonalność zarządzać pracownikami.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- Identyfikowania i rozumienia emocji własnych oraz innych ludzi
- Skutecznego kierowania własnymi emocjami
- Słuchania innych ze zrozumieniem
- Rozumienia mechanizmów własnego działania
- Udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych
- Wykorzystania potencjału pracowników
Trenerzy prowadzący warsztat to praktycy, posiadający bogate doświadczenie w pracy nad rozwojem osobistym, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl