Menu

Dzisiejszy rynek wymaga ciągłego doskonalenia swoich umiejętności. Konkurencja i rosnące wymagania konsumentów wymuszają wyróżnianie się czymś innym niż tylko atrakcyjną ofertą. Obsługa Klienta i budowanie relacji powinny stanowić istotny element strategii firmy, troszczącej się o swój wizerunek, zwłaszcza w pierwszym kontakcie. Dobrze przeprowadzona rozmowa telefoniczna pozwala często pozyskać klienta, uzyskać kontrakt, nawiązać współpracę. Telefonowanie jest sztuką, którą trudno przecenić w dzisiejszych kontaktach biznesowych.

 

„Kto dziś robi to samo, co wczoraj, również jutro osiągnie to samo, co wczoraj.”

 

CELE SZKOLENIA:

  • Kompleksowe przygotowanie uczestników szkolenia do rozmowy telefonicznej z klientem
  • Wskazanie istoty pierwszego wrażenia oraz metod skutecznej autoprezentacji i prezentacji oferty przez telefon
  • Nabycie umiejętności nawiązywania pozytywnych relacji z klientem w oparciu o dostępne narzędzie, jakim jest głos
  • Wykształcenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta oraz radzenia sobie z jego zastrzeżeniami

 

METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

RAMOWY PROGRAM:

  1. Skuteczne przygotowanie do rozmowy.
  2. Efekt pierwszego wrażenia w komunikacji interpersonalnej.
  3. Wskazówki: co robić, a czego unikać?.
  4. Tworzenie osobistych relacji.
  5. Nauka zadawania odpowiednich pytań, skutecznego analizowania potrzeb klienta oraz kierunkowania rozmowy.
  6. Efektywne przedstawianie oferty.
  7. Nauka mówienia językiem korzyści.
  8. Wzbudzanie potrzeby i zwiększanie koszyka zakupów.
  9. Doskonalenie sztuki asertywności w rozmowie biznesowej.
  10. Analiza błędów w komunikacji i sposoby ich eliminacji.
  11. Wykorzystanie parafrazy.
  12. Język perswazji a zbijanie obiekcji.
  13. Umiejętność przekazywania trudnych informacji.
  14. Sprzedaż przez podświadomość.
  15. Typologia klientów i empatyczne dopasowanie.
  16. Metody finalizacji sprzedaży

 

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • wpływania na wywierane wrażenie
  • budowania długotrwałych relacji z klientami
  • dobierania odpowiedniego rodzaju pytań i sposobu ich zadawania w celu uzyskania potrzebnych odpowiedzi
  • dopasowywania się do klientów
  • konstruowania prawidłowej parafrazy i identyfikowania momentu jej zastosowania
  • prezentowania oferty
  • zbijania obiekcji
  • właściwego reagowania na krytykę i zarzuty
  • przekazywania niekorzystnych informacji
  • stosowania języka perswazji i technik wywierania wpływu
  • sprawnej finalizacji sprzedaży
  • wzbudzania zaufania i skłaniania klientów do udzielania szczerych odpowiedzi
  • rozpoznawania rzeczy ważnych dla klientów i wykorzystywania tej wiedzy w zwiększaniu sprzedaży i lojalności kontrahentów
  • diagnozowania kanału komunikacji, preferowanego przez rozmówcę i umiejętnego dopasowywania się do rozmówcy
  • prezentowania oferty z wykorzystaniem wiedzy na temat preferowanego kanału reprezentacji klienta, jego wartości i potrzeb oraz języka korzyści
  • efektywnego pokonywania wątpliwości oraz skutecznego odpierania zarzutów
  • właściwego reagowania na krytykę i skutecznego realizowania reklamacji
  • wyciągania pozytywnych stron z niekomfortowych sytuacji i odpowiedniego przekazywania ich klientom
  • wykorzystywania języka perswazji w celu zwiększania sprzedaży i polepszania relacji z klientami oraz efektywnego wykorzystywania parafraz
  • świadomego wykorzystywania technik wywierania wpływu
  • elastycznego dobierania metod finalizacji transakcji do klienta i sytuacji

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl