Dzisiejszy rynek wymaga ciągłego doskonalenia swoich umiejętności. Konkurencja i rosnące wymagania konsumentów wymuszają wyróżnianie się czymś innym niż tylko atrakcyjną ofertą. Obsługa Klienta i budowanie relacji powinny stanowić istotny element strategii firmy, troszczącej się o swój wizerunek, zwłaszcza w pierwszym kontakcie. Dobrze przeprowadzona rozmowa telefoniczna pozwala często pozyskać klienta, uzyskać kontrakt, nawiązać współpracę. Telefonowanie jest sztuką, którą trudno przecenić w dzisiejszych kontaktach biznesowych.
„Kto dziś robi to samo, co wczoraj, również jutro osiągnie to samo, co wczoraj.”
CELE SZKOLENIA:
- Kompleksowe przygotowanie uczestników szkolenia do rozmowy telefonicznej z klientem
- Wskazanie istoty pierwszego wrażenia oraz metod skutecznej autoprezentacji i prezentacji oferty przez telefon
- Nabycie umiejętności nawiązywania pozytywnych relacji z klientem w oparciu o dostępne narzędzie, jakim jest głos
- Wykształcenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta oraz radzenia sobie z jego zastrzeżeniami
METODYKA I NARZĘDZIA PRACY:
Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % szkolenia to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:
- Burza mózgów
- Dyskusja
- Gra symulacyjna
- Studium przypadku
- Odgrywanie ról
- Interaktywna prezentacja
- Akwarium
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
RAMOWY PROGRAM:
- Skuteczne przygotowanie do rozmowy.
- Efekt pierwszego wrażenia w komunikacji interpersonalnej.
- Wskazówki: co robić, a czego unikać?.
- Tworzenie osobistych relacji.
- Nauka zadawania odpowiednich pytań, skutecznego analizowania potrzeb klienta oraz kierunkowania rozmowy.
- Efektywne przedstawianie oferty.
- Nauka mówienia językiem korzyści.
- Wzbudzanie potrzeby i zwiększanie koszyka zakupów.
- Doskonalenie sztuki asertywności w rozmowie biznesowej.
- Analiza błędów w komunikacji i sposoby ich eliminacji.
- Wykorzystanie parafrazy.
- Język perswazji a zbijanie obiekcji.
- Umiejętność przekazywania trudnych informacji.
- Sprzedaż przez podświadomość.
- Typologia klientów i empatyczne dopasowanie.
- Metody finalizacji sprzedaży
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
- wpływania na wywierane wrażenie
- budowania długotrwałych relacji z klientami
- dobierania odpowiedniego rodzaju pytań i sposobu ich zadawania w celu uzyskania potrzebnych odpowiedzi
- dopasowywania się do klientów
- konstruowania prawidłowej parafrazy i identyfikowania momentu jej zastosowania
- prezentowania oferty
- zbijania obiekcji
- właściwego reagowania na krytykę i zarzuty
- przekazywania niekorzystnych informacji
- stosowania języka perswazji i technik wywierania wpływu
- sprawnej finalizacji sprzedaży
- wzbudzania zaufania i skłaniania klientów do udzielania szczerych odpowiedzi
- rozpoznawania rzeczy ważnych dla klientów i wykorzystywania tej wiedzy w zwiększaniu sprzedaży i lojalności kontrahentów
- diagnozowania kanału komunikacji, preferowanego przez rozmówcę i umiejętnego dopasowywania się do rozmówcy
- prezentowania oferty z wykorzystaniem wiedzy na temat preferowanego kanału reprezentacji klienta, jego wartości i potrzeb oraz języka korzyści
- efektywnego pokonywania wątpliwości oraz skutecznego odpierania zarzutów
- właściwego reagowania na krytykę i skutecznego realizowania reklamacji
- wyciągania pozytywnych stron z niekomfortowych sytuacji i odpowiedniego przekazywania ich klientom
- wykorzystywania języka perswazji w celu zwiększania sprzedaży i polepszania relacji z klientami oraz efektywnego wykorzystywania parafraz
- świadomego wykorzystywania technik wywierania wpływu
- elastycznego dobierania metod finalizacji transakcji do klienta i sytuacji
Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.
Kontakt w sprawie oferty:
795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl