Menu

Szkolenia sprzedażowe – Każda firma przeżywa gorsze okresy , które mogą wiązać się z obniżonym poziomem sprzedaży, poważnymi zmianami wewnątrz samej organizacji czy też występującymi konfliktami personalnymi. Brakuje inspiracji, aktualnej wiedzy, umiejętności interpersonalnych – pewności siebie, entuzjazmu i ekspansywności. Każdy potrzebuje nowych doświadczeń, by wykreować rzeczywistość zgodną z założonymi celami – aby odnosić sukcesy w kontaktach z klientami oraz w pracy z własnym zespołem.

 

Od pracownika możesz wymagać tyle, ile sam inwestujesz w niego jako menedżer.

Większość z pracowników wyznaje, że do bardziej wydajnej pracy potrzebuje:

  • Bezpieczeństwa
  • Akceptacji
  • Szacunku
  • Traktowania jak osobę dorosłą
  • Konstruktywnej, otwartej komunikacji pionowej i poziomej
  • Uznania dla zwycięstw
  • Obiektywnej oceny pracy
  • Odpowiedzialności za sukcesy i błędy
  • Jasnego delegowania zadań, uprawnień i odpowiedzialności

Gdy spełnione zostaną te warunki, pracownik wykaże maksymalne zaangażowanie, a organizacja będzie się rozwijać również w trudnych okresach.

Na kompetencje dyrektora zespołu handlowców i działu obsługi klienta składa się mistrzowskie opanowanie szeregu różnych umiejętności. To właśnie one wytyczają specyficzny szlak, który może przebyć każdy uczestnik naszej Akademii Menedżera.

 

CELE SZKOLENIA:

  • Pomoc organizacjom w rozwoju kompetencji i motywowaniu pracowników oraz zwiększaniu ich integracji z organizacją, którą tworzą
  • Zbudowanie zwycięskich zespołów
  • Budowanie postawy entuzjazmu, szacunku i obiektywizmu
  • Motywowanie do zmiany, uczenia się i rozwoju
  • Doskonalenie umiejętności przywódczych – integrowanie zespołu, motywowanie do wzajemnej współpracy, rozwiązywanie konfliktów grupowych, budowanie własnego autorytetu
  • Wzrost umiejętności interpersonalnych – nawiązywanie kontaktu, budowanie pozytywnych relacji, poprawa kompetencji w zakresie tzw. aktywnego słuchania, asertywność
  • Podnoszenie kompetencji menedżerskich – planowanie, kontrolowanie, delegowanie uprawnień i odpowiedzialności, coaching i mentoring, zarządzanie czasem
  • Doskonalenie umiejętności sprzedażowych – kontakt, analiza potrzeb, umiejętność zadawania pytań, stosowanie parafrazy w rozmowie handlowej, finalizacja transakcji

Każdy menedżer może i powinien się rozwijać w zakresie wyżej wymienionych obszarów, ponieważ jego rozwój wyznacza maksymalny poziom rozwoju organizacji, którą kieruje.

 

METODYKA I NARZĘEDZIA PRACY:

Podczas warsztatów stosujemy tylko i wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe, które są kwintesencją naszych długoletnich doświadczeń. Blisko 80 % to warsztaty, scenki i gry strategiczne. Nasze WARSZTATY kształtują PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody treningowe:

  •  Burza mózgów
  •  Dyskusja
  •  Gra symulacyjna
  •  Studium przypadku
  •  Odgrywanie ról
  •  Interaktywna prezentacja
  •  Akwarium
  •  Ćwiczenia indywidualne i grupowe

 

PRZYKŁADOWY PROGRAM:

I  Przywództwo a zarządzanie. Menedżer – przywódca czy administrator.

Cele warsztatu:

  • Wzmocnienie swojej pewność siebie, szacunku dla samych siebie i swoich zespołów.
  • Uświadomienie własnego stylu zarządzania i kierunku zmian, do którego należy dążyć, aby pracować bardziej sprawnie.
  • Poznanie prostych i sprawdzonych wzorców, strategii nawiązywania uczciwych i bezpośrednich kontaktów z innymi ludźmi, które budują autorytet w naturalny, oparty na szacunku sposób, bez uciekania się do siły, wynikającej tylko i wyłącznie z hierarchii i nadanej władzy.
  • Poznanie i trening użytecznych narzędzi nawiązywania kontaktu – wielowymiarowe dopasowanie, systemy reprezentacji, sztuka zadawania właściwych pytań, umiejętność użycia parafrazy w celu identyfikacji potrzeb i wartości rozmówcy.

 II Zarządzanie procesem grupowym. Menedżer – wiatr w żagle, wiatr pod żagle.

Cele warsztatu:

  • Zrozumienie swojej roli w zespole, jako katalizatora zmian oraz uznanie, że proces grupowy doprowadza do rozwoju całej grupy i poszczególnych jednostek.
  • Zrozumienie, że grupa jest siłą, która wspiera i umacnia konstruktywne przywództwo.
  • Nauka diagnozowania i wykorzystywania procesu grupowego do efektywnego zarządzania swoim zespołem.
  • Poznanie i ćwiczenie prostych strategii rozwiązywania problemów grupowych.
  • Nabycie wiedzy o procesie rozwoju grupy, jego etapach oraz rolach grupowych.
  • Diagnoza poziomu rozwoju grupy.
  • Trening konstruktywnych interwencji na poszczególnych etapach rozwoju grupowego.

III Delegowanie i zarządzanie czasem. Pracować więcej, czy mądrzej? Dobry menedżer kontroluje swój czas – kiepskim rządzi czas, inni i przypadek

Cele warsztatu:

  • Uświadomienie sobie jeszcze lepiej, że przekazywanie uprawnień i obowiązków nie jest oddawaniem władzy, lecz jej sprawowaniem, a planowanie i kontrola może być narzędziem motywacji, a nie udręką menedżera.
  • Trening delegowania uprawnień i obowiązków, asertywności, rozwiązywania konfliktów.
  • Zarządzanie poprzez cele, zadania, wyjątki.
  • Nauka wykorzystywania czasu swojego i pracowników, by bardziej efektywnie i mniejszym nakładem energii psychicznej realizować coraz większe cele.
  • Trenowanie umiejętności konstruowania celów, formułowania zadań, oceny ich ważności, określania priorytetów, budowania długo-, średnio- i krótkoterminowych planów i ich realizacji.

 

 PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW UCZESTNICY POPRAWIĄ ORAZ NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Skutecznego oddziaływania na postawy swoich pracowników poprzez zastosowanie odpowiednich technik komunikacji oraz wywierania wpływu
  • Przekazywania informacji zwrotnych w sposób pozytywny, jasny, zrozumiały i skuteczny
  • Przeprowadzania analiz potrzeb swoich pracowników, aby umiejętnie i skutecznie z nimi rozmawiać oraz motywować ich do działania
  • Zarządzania oraz delegowania zadań i obowiązków w taki sposób, by były wykonywane rzetelnie, z przyjemnością i punktualnie
  • Panowania zadań i ustalania priorytetów, które mają bezpośredni wpływ na zwiększanie efektywności podejmowanych działań, zarówno swoich jak i całego zespołu

Trenerzy prowadzący warsztat, to praktycy posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Praca jest ich największą pasją, dlatego tak umiejętnie potrafią przekazać posiadaną wiedzę. Dbamy o to, by nasi uczestnicy posiedli jak największą dozę praktycznych umiejętności i czuli się potraktowani poważnie. Dobór trenerów jest dla nas bardzo ważny.

 

Kontakt w sprawie oferty:

 795 017 607
szkolenia@ctegroup.pl