Menu

O systemie franczyzowym:

W 2009 rozpoczęliśmy wdrażanie systemu franczyzowego jako jedna z pierwszych firm szkoleniowo – doradczych na polskim rynku.

Innowacyjność naszego systemu tkwi w metodzie. Udzielamy licencji nie tylko na organizację szkoleń pod naszą marką, ale także na samodzielną sprzedaż całego katalogu świadczonych przez nas usług (szkolenia, doradztwo biznesowe, usługi HR, eventy integracyjne). Nie ograniczamy się tylko do krajowego rynku, trwają prace nad rozwojem naszego systemu za granicami naszego kraju.

Korzyści dla naszych Franczyzobiorców:

  • niewielki nakład finansowy,
  • prowadzenie zyskownej działalności pod znaną marką z udokumentowanymi sukcesami i potężną bazą referencji,
  • korzystanie ze sprawdzonego i cieszącego się uznaniem „know-how” oraz wizerunku,
  • pomoc i aktywne wsparcie w początkowym okresie ze strony Centrali w pozyskiwaniu zleceń,
  • dostęp do bazy danych, bazy klientów, bazy trenerów,
  • szkolenia specjalistyczne oraz doskonalące, możliwość realizacji szkoleń dofinansowanych
  • zapewnianie bieżącej pomocy, konsultacji, doradztwa,
  • wsparcie marketingowe,
  • system teleinformatyczny,
  • stabilność działania – umowa franczyzowa zawierana jest na okres min. 3 lat,
  • pierwszeństwo w wykupie franczyz na inne kraje UE.
Jak rozpocząć?

Prosimy o wypełnienie powyższego formularza zgłoszeniowego lub bezpośredni kontakt:

tel: +48 795 017 607
e-mail: biuro@ctegroup.pl

Informacje zawarte w zgłoszeniu:

  • Imię i nazwisko zainteresowanego
  • Miejsce zamieszkania
  • Numer tel. kontaktowego
  • Adres e-mail
  • Doświadczenie biznesowe
  • Dyspozycyjność/ Aktualna sytuacja zawodowa
  • Powód zainteresowania współpracą
  • Oczekiwania co do współpracy biznesowej
FAQ

Co następuje po wysłaniu powyższych informacji?

  • Po weryfikacji ze strony CTE Group S.A. formularza zgłoszeniowego skontaktuje się z Państwem osoba odpowiedzialna za rozwijanie franczyzy na rynku polskim.
  • Spotkanie oraz podpisanie zobowiązania do tajemnicy handlowej dotyczącej wszystkich informacji poruszanych na spotkaniu.
  • Przedstawienie warunków franczyzy.
  • Weryfikacja franczyzobiorcy po spotkaniu.
  • Podpisanie umowy Franczyzodawcy z Franczyzobiorcą.
  • Przelew opłaty licencyjnej.
  • Przekazanie wszelkiej potrzebnej dokumentacji oraz pakietu startowego.
  • Szkolenie Franczyzobiorcy.
  • Oficjalne uruchomienie franczyzy.

Czy wymagane jest doświadczenie w branży?

Nie, doświadczenie w branży nie jest wymagane, choć może być atutem. Weryfikujemy naszych kandydatów przede wszystkim pod kątem doświadczenia handlowego i biznesowego, znajomość branży szkoleniowo – doradczej franczyzobiorcy uzyskują w trakcie szkolenia przeprowadzanego po podpisaniu umowy.

Ile wynosi opłata franczyzowa?

Minimalna kwota inwestycji to 5 000 zł netto.

W jakim czasie od wykupienia licencji można w pełni działać?

W naszym systemie faktyczną działalność można zacząć już w pierwszym miesiącu od uruchomienia licencji, czyli po przejściu niezbędnych szkoleń oraz otrzymaniu bazy Klientów.

Ile czasu potrzeba, by poniesione koszty się zwróciły?

Przy widocznym zaangażowaniu ze strony Franczyzobiorcy możemy mówić o zwrocie z inwestycji już po 1-2 miesiącach od rozpoczęcia działalności.

Na jakie wsparcie ze strony CTE Group S.A. może liczyć franczyzobiorca?

Przede wszystkim, tuż po podpisaniu umowy, Franczyzobiorca uzyskuje dostęp do know – how firmy, które będzie wykorzystywał w swojej codziennej działalności. Otrzymuje także dostęp do bazy potencjalnych klientów, centrala przekazuje oddziałowi opiekę nad dotychczasowymi klientami. Franczyzobiorcy otrzymują także wsparcie w postaci dostępu do firmowej sieci teleinformatycznej, co ułatwia komunikację wewnątrz firmy i z innymi handlowcami oraz z własnymi klientami. Oprócz tego mają dostęp do pokaźnej bazy trenerów współpracujących z CTE Group S.A. Ponadto w CTE Group S.A. jest wyznaczony opiekun franczyz, który odpowiada za pomoc i nadzór nad działalnością.

Na jakie działania marketingowe ze strony CTE Group S.A. mogę liczyć?

Firma prowadzi kampanie w social mediach, a także radiowe i telewizyjne. Jesteśmy aktywni w Internecie. Ponadto, już od dłuższego czasu bierzemy udział w konferencjach ogólnopolskich, targach i imprezach branżowych. 16 kwietnia 2010 roku zadebiutowaliśmy na rynku NewConnect na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, co w znacznym stopniu przekłada się na naszą obecność w mediach i rozpoznawalność marki.