Menu

Usługi doradczo – szkoleniowe, oferowane przez CTE Group S.A., projektowane są z myślą o konkretnym otoczeniu biznesowym Klienta. Nasi doświadczeni doradcy, konsultanci i trenerzy sprawią, że okażą się one opłacalną inwestycją, dzięki której zyski Państwa firmy wzrosną.

Nasze procesy doradczo – szkoleniowe przebiegają w kilku etapach:

 

1. ANALIZA

Indywidualne podejście do każdego projektu, wymaga dokładnej analizy bieżących i oczekiwanych sposobów działania firmy. Pod tym kątem, nasi specjaliści przygotowują program, materiały. W ramach analizy przeprowadzamy ankiety, wywiady oraz stosujemy nowoczesne narzędzia diagnozy organizacji.

Na poziomie organizacji, analizie zostają poddane min.:

  • Misja i strategia firmy
  • Struktura organizacyjna
  • Stanowiska, zakres zadań i odpowiedzialność poszczególnych pracowników
  • Wyniki ocen pracowniczych
  • Plany karier
  • Dokumentacja odbytych szkoleń
  • Cele rozwojowe

 

2. KONCEPCJA

Nasze usługi dostosowane są do celów, potrzeb oraz aktualnej sytuacji firmy i zespołu. Każdy projekt doradczo – szkoleniowy przygotowujemy całkowicie indywidualnie. Zarówno rozwiązania, program, jak i ćwiczenia dopasowane są do specyfiki grupy docelowej.

 

3. SZKOLENIE

Nasze szkolenia prowadzone są głównie w niewielkich grupach (8-14 osób) w formie aktywnych warsztatów, obejmujących symulacje, ćwiczenia zespołowe, „case study”, prezentacje, dramy. Istnieje możliwość nagrywania warsztatów kamerą, aby każdy mógł dokonać oceny własnego zachowania. Po zakończeniu ćwiczeń, aktywnie słuchamy wniosków i uwag. Pomagamy w ten sposób dopracować uczestnikom ich indywidualne plany doskonalenia wybranych kompetencji.

 

4. WDRAŻANIE (KONTROLA)

Przez cały okres współpracy z Państwa firmą doradzamy, jak utrwalać i praktycznie wykorzystywać rozwiązania, wiedzę oraz umiejętności nabyte podczas warsztatów. Z przyjemnością obserwujemy, jak realizujecie Państwo zamierzone cele. Służymy radą i pomocą.

 

OCENA EFEKTYWNOŚCI SZKOLENIA:

Klienci najczęściej pytają nas, w jaki sposób oceniamy zmiany, które nastąpiły w wyniku wdrożeń oraz szkoleń. Skąd wiemy, że nasze oddziaływania przyniosły pożądane rezultaty? Dokonanie kompleksowej analizy jest często procesem czasochłonnym i trudnym. Jednak warto zainwestować w pełną ocenę, która daje rzetelny obraz rzeczywistej sytuacji i pozwala efektywnie planować dalsze działania. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, dlatego dajemy mu doradztwo oraz możliwość zdecydowania o rodzaju analizy efektywności. Metody dobieramy w zależności od realiów biznesowych Klienta.

 

CO NAS WYRÓŻNIA?

Nie diagnozujemy, ile brakuje ludziom do osiągnięcia szczytowych kompetencji, ale do wymagań ich stanowiska pracy. Bardzo jasno określamy poziom oczekiwanego optimum, które jest wystarczające dla efektywnej pracy firmy. Ukazane luki kompetencyjne są kluczowe dla biznesu. Pozwala to nie przeinwestowywać. Klient wyda tyle, ile faktycznie powinien. Nie każdy pracownik musi posiadać kompetencje kadry najwyższego szczebla. Umiejętności powinny być adekwatne do zajmowanego stanowiska. Skupiamy się na zasobach człowieka w kontekście organizacji – jakie zachowania przejawia on w pracy. Patrzymy na kontakt pracownika z jego stanowiskiem,. Chodzi o obserwowalne działania, o wskaźniki behawioralne ludzkich kompetencji. Tylko wówczas można stwierdzić, że usługa doradczo – szkoleniowa przyniosła zakładane korzyści.

 

Nasza metodyka pokazuje jasno, że badanie efektywności naszych usług zaczyna się już przed jego rozpoczęciem. Aby mieć pewność, co do powodzenia przedsięwzięcia, oceniać należy je w 3 etapach: przed, w trakcie oraz po jego zakończeniu.